Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه «موندودپورتیوو» اسپانیا خبر داد فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی بارسلونا در شهر ناپل ایتالیا دیده شد تا گمانه زنی‌ها به احتمال حضورش در ناپولی دامن بزند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه «موندودپورتیوو» اسپانیا خبر داد فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی بارسلونا در شهر ناپل ایتالیا دیده شد تا گمانه زنی‌ها به احتمال حضورش در ناپولی دامن بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتینیو شب گذشته در حال گشت و گذار در شهر ناپل دیده شد. او به همراه یکی از دوستانش به یک رستوران ژاپنی رفته بود. بعد از حضور هافبک برزیلی در این شهر شایعات احتمال حضورش در سری آ ایتالیا و ناپولی مطرح شد.

البته رسانه های ایتالیا حضور کوتینیو در ایتالیا را تنها برای دیدار با دوستش بیان کردند. چلسی، تاتنهام، لیورپول، اتلتیکو از مشتریان ستاره بزریلی بارسلونا است.

کوتینیو بعد از حضور ناموفق در بارسلونا به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد و اکنون باید با اتمام قراردادش با تیم آلمانی باید به نیوکمپ برگردد ولی هر دو طرف تمایل به همکاری ندارد و باید منتظر ماند تا کوتینیو تیم جدیدی انتخاب کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناپولی کوتینیو بارسلونا بارسلونا کوتینیو ناپولی دیده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو با اخراج خود در بازی برابر پی اس جی مقصر اصلی شکست و حذف بارسا بود اما نباید از پنالتی ناشیانه کانسلو روی عثمان دمبله نیز به سادگی گذشت. او در شرایطی مرتکب خطا شد که بارسا به سختی مقاومت می کرد تا بتواند بازی را به وقت های اضافه و پنالتی بکشاند. امباپه پنالتی را گل کرد تا پاریس 3-1 پیش بیفتد و در ادامه خود او نیز گل چهارم را زد.

بعد از بازی ریو فردیناند این خطا را احمقانه خواند و گفت از مدافعی با تجربه مثل کانسلو بسیار بعید بود.

ستاره پرتغالی در مصاحبه با ESPN فاش کرد که در روزهای اخیر تهدید به مرگ شده است: «واضح است که رخ به رخ کسی شهامت تهدید کردن من را ندارد چون دچار دردسر می شود ولی در شبکه های اجتماعی پیام های تهدیدآمیز زیادی گرفته ام. برخی از آنها تهدید به مرگ بوده است. به من، همسرم، پسرم و دخترم که هنوز متولد نشده توهین می کنند و تهدید به مرگ شده ایم. دنیای امروز بی رحم است و تقاضای مرگ برای فرزندی که هنوز متولد نشده، نشان از وخامت اوضاع دارد.»

کانسلو ادامه داد: «قبول دارم خطایی که روی دمبله مرتکب شدم، بچه گانه بود. آن شب نتوانستم تا صبح بخوابم و هر کاری کردم نشد آن صحنه را از ذهن پاک کنم.»

دیگر خبرها

  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!