Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اوج گیری مجدد کرونا در اراضی اشغالی گمانه زنی‌ها درباره تعویق جلسه محاکمه بنیامین نتانیاهو را به اتهام فساد مالی مطرح کرده است. تاریخ انتشار: 11:35 - 18 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۷۶۹

خبرگزاری میزان - «آوی نیسنکورن»، از مقام‎های حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی،می‎گوید که حتی در دوران بحران کرونا نیز کنست و دادگاه این رژیم باید فعالیت خود را ادامه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که جلسه دادگاه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، برای روز ۱۹ جولای (۲۹ تیر) برنامه ریزی شده است، اما با توجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی، گمانه زنی‌هایی درباره تعویق این جلسه دادگاه مطرح شده است.

اخیرا و در پی اوج گیری مجدد ویروس کرونا در اراضی اشغالی، کابینه نتانیاهو با برگزاری نشستی اضطراری، محدودیت‌های جدیدی را برای مهار کرونا اتخاذ کرد.

اکنون این محدودیت‌ها احتمالا بر فعالیت دادگاه‌های رژیم صهیونیستی تاثیر خواهد گذاشت و این احتمال وجود دارد که دادگاه نتانیاهو به تعویق بیفتد.

دادگاه نخست نتانیاهو برای ماه مارس برنامه ریزی شده بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این دادگاه تا ماه می‌ به تعویق افتاد و این بازه زمانی فرصت تنفسی به نتانیاهو برای تشکیل کابینه ائتلافی داد.

این اقدام دادگاه رژیم صهیونیستی انتقادات بسیاری را به همراه داشت چرا که در طول این بازه زمانی، بسیاری از جلسات دادگاه به صورت حضوری و یا ویدئو کنفرانس برگزار شد.

ماه می‌ و با آغاز روند دادگاه نتانیاهو، «آوی نیسنکورن»، به عنوان وزیر دادگستری فعلی، متعهد شد که روند دادگاه را به تعویق نخواهد انداخت، اما اکنون و با اوج گیری شیوع کرونا وضعیت برگزاری این دادگاه مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: محاکمه نتانیاهو به کجا می‌رسد؟ افزایش مبتلایان و قرنطینه هزاران نظامی صهیونیست

در خبری دیگر، «آویگدور لیبرمن»، رییس حزب «اسرائیل بیتنا»، عملکرد کابینه نتانیاهو را برای مقابله با ویروس کرونا مورد انتقاد قرار داد و گفت «تمامی تلاش خود را برای سرنگونی کابینه نتانیاهو به کار خواهیم گرفت.»

طی هفته‌های اخیر شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی بار دیگر اوج گرفته است؛ تاکنون ۳۲ هزار و ۲۲۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۴۲ نفر دیگر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

در همین حال انجمن اسرا و آزادگان «واعد» از شهادت «سعدی الغرابلی»، اسیر فلسطینی ساکن غزه در زندان رژیم صهیونیستی خبر داد.

این انجمن تاکید کرد «اسیر الغرابلی که به بیماری سرطان مبتلا بود، در نتیجه سیاست اهمال پزشکی در زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.»

این در حالی است که هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین دو روز پیش از شهادت این اسیر فلسطینی خبر داده بود، اما برخی منابع اعلام کردند که این اسیر فلسطینی به شهادت نرسیده و دچار مرگ مغزی شده و هر لحظه ممکن است پزشکان از او قطع امید کرده و دستگاه تنفس مصنوعی را از او جدا کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو کرونا در اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی اسیر فلسطینی ویروس کرونا اوج گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت فلسطینی ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اردوگاه‌های البریج و نصیرات در مرکز نوار غزه هم امروز آماج بمباران هوایی قرار گرفت.

در این حملات دست کم دو فلسطینی به شهادت رسیدند. 

در حمله بامداد امروز صهیونیست‌ها به رفح هم 11 نفر شهید شدند.

منابع محلی حملات به بیمارستان‌های ناصر و شفا را همانند روزهای گذشته شدید گزارش می‌کنند.

درگیری‌های شدیدی هم  میان رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر در اطراف بیمارستان شفا گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان
  • جزئیات شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • شمال فلسطین اشغالی زیر آتش باران حزب الله
  • ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت فلسطینی ها
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • حماس خواستار پایان سکوت دادگاه لاهه دربرابر جنایات صهیونیست‌ها شد
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه