Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@15:38:28 GMT

وضعیت کرونا در تهران اسفناک است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۳۱۴۹

وضعیت کرونا در تهران اسفناک است

به گزارش تابناک به نقل از فارس، این روزها موضوع شیوع کرونا در شهرهای مختلف کشور حائز اهمیت شده و در تهران هم شرایط به گفته مسؤولان در وضعیت هشدار قرار دارد.

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران دو روز قبل در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران از مرگ بیش از هفتاد نفر در شهر تهران آن هم در یک روز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال به تازگی علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران با توجه به وضعیت شیوع کرونا در پایتخت در پستی توییتری نوشته است: وضعیت تهران از نظر کرونا «‌بسیار اسفناک» و در وضعیت قرمز است.

وی نوشته است: افزایش پرشتاب تعداد بیماران و جانباختگان، حیرت آور است. به عنوان نماینده مردم در شورا، از ستاد کرونا مطالبه می کنم بی هیچ مسامحه‌ای، جدی‌ترین محدودیت‌ها را تصویب و اعمال کند.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران کمترین این اقدام می‌توان ، دورکار شدن کارمندان است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون طاعون خیارکی علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران محسن هاشمی شیوع کرونا پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون طاعون خیارکی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا