Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن تمجید رئیس سازمان لیگ تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات لیگ فصل جدید در فضای باز عنوان کرد: این اتفاق نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است و باید برخی تمهیدات در نظر گرفته شود. مثلا باید مسابقات به عصر موکول شود تا نور خورشید باعث آزار بازیکنان نشود و یا اینکه سیستم نورپردازی باید از بالا تابیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نحوه برگزاری در دست بررسی است و باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که بانوان هم مشکلی نداشته باشند.  اگر شرایط فراهم باشد، این نحوه برگزاری مسابقات در این شرایط کرونایی اتفاق خوبی خواهد بود، اما باید از نظر سخت افزاری هم توانایی اجرای آن را داشته باشیم.

به دنبال مجوز استفاده از ماسک مخصوص در بازی‌های کیوروگی هستیم

تمجید درباره طراحی ماسک مخصوص مسابقات کیوروگی اظهار کرد: یکی از تکواندوکاران مبتکر یک ماسک مخصوص را برای مسابقات ابداع کرده است و می‌توان از آن به عنوان یک بازدارنده در ورزش استفاده کرد. حتی محمد پولادگر رئیس فدراسیون در نظر داشت تا طرح این ماسک را برای فدراسیون جهانی ارسال کنیم. اگر مجوز استفاده از این ماسک صادر شود قطعا از آن استفاده خواهیم کرد.

برنامه ریزی مسابقات در فصل جدید انجام شده است

رئیس سازمان لیگ درباره برنامه ریزی برای مسابقات جدید اظهار کرد: تمامی برنامه ریزی‌ها برای برگزاری مسابقات در لیگ جدید انجام شده و پومسه، چون حالت فرم دارد ثبت نام‌ ها در حال انجام است. در بخش کیوروگی هم برنامه ریزی‌ها با شیوه نامه های سفت و سخت انجام شد و برای وزارت ورزش و جوانان هم اینشیوه نامه ها را فرستاده ایم تا مسابقات را برگزار کنیم. باید شرایط جامعه به گونه‌ای باشد که بتوان مسابقات را به گونه‌ای برگزار کرد که ضرری برای سرمایه‌های تکواندو به وجود نیاورد. چون اگر اتفاقی برای تکواندوکاران بیافتد، قطعا ما مقصر خواهیم بود.

در صورت بروز خطر لیگ ۹۹ را برگزار نمی‌کنیم

وی ادامه داد: به محض اینکه شرایط بهتر شود شاید از ماه آینده پیش ثبت نام را انجام می‌دهیم تا به محض بهتر شدن وضع مسابقات را برگزار کنیم. حتی اگر در شرایط خاص مجوز هم بگیریم و درصدی احساس کنیم خطری متوجه سلامت بازیکنان و مربیان می‌شود، شاید لیگ ۹۹ را برگزار نکنیم.

لوازم خانگی کن و شهرداری ورامین برای قهرمانی فاصله کمی با هم داشتند

تمجید در مورد غیبت برخی سرمربیان لیگ برتری از نحوه اعلام قهرمان مشترک در مراسم اختتامیه لیگ برتر، بیان کرد:  اعتراضات به نحوه اعلام قهرمان و در همه بازی‌ها همواره وجود داشته و کما اینکه در فوتبال به وفور دیده می‌شود و به حاشیه‌ای جذاب تبدیل شده است. اگر ما مسابقات را برگزار نکردیم و نتیجه را اعلام کردیم، در واقع با توجه به شرایطی که ویروس کرونا برای ما رقم زد، به ابعاد مختلف آن نگاه کردیم و چنین تصمیمی گرفتیم. برای اعضای تیم شهرداری ورامین و سرمربی این تیم احترام زیادی قائل هستم. اما تیم کن یک بازی کمتر از شهرداری ورامین داشت و اگر در این دیدار پیروز می‌شد به یک قدمی لوازم خانگی کن می‌رسید و باز سرنوشت قهرمان دستخوش تغییراتی می‌شد.

سعی کردیم در اعلام قهرمان لیگ حق تیمی ضایع نشود

وی در ادامه گفت: اینکه شهرداری ورامین در صورت تساوی به قهرمانی می‌رسید هم موضوع درستی است، اما تکواندو ورزش ثانیه‌ها است و در هر ثانیه مربیان و بازیکنان باتجربه می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند. بنابراین ترجیح دادیم قهرمان مشترک برای مسابقات تعیین کنیم. بعد از مسابقات جنگ جهانی دوم هیچ اتفاقی در جهان نمی‌توانست مانند کرونا جهان را اینگونه بهم بریزد و حتی رویداد مهمی مانند المپیک را لغو کند.

تمجید گفت: تصمیمات خاص در مقاطع خاص رخ داده است و به میل شخصی رتبه بندی تیم‌ها را اعلام نکردیم و سعی کردیم با توجه به بضاعت تیم‌ها حق هیچکس را ضایع نکنیم. قصد داشتیم با توجه به شرایط و حضور حامیان مالی در تکواندو شرایط را مدیریت کنیم تا در لیگ جدید از حضور آن‌ها استفاده کنیم.

بيشتر بخوانيد

برنامه ریزی لیگ فصل بعد تکواندو توسط مسئولان سازمان لیگ

انتهای پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو سازمان لیگ تکواندو شهرداری ورامین برنامه ریزی ماسک مخصوص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت ایمن در مراکز مجاز گردشگری دریایی استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد شکیبی‌نسب در بازدید از پایانه مسافربری شهید حقگو گفت: در شهر بوشهر اکنون ۴۰ قایق گردشگری مجاز با عنوان تاکسی دریایی در ایستگاه شهرداری (روبروی ساختمان شورای شهر) فعالیت دارند.

وی افزود: این قایق‌ها علاوه بر داشتن مجوز بازرسی فنی و ایمنی، دارای نشان شهرداری بوشهر، تجهیزات ایمنی مناسب مانند جلیقه و حلقه نجات و جعبه کمک‌های اولیه بوده و به‌صورت مستمر تحت نظارت بازرسان قرار دارند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر ضرورت هوشیاری گردشگران برای قرار نگرفتن در دام افرادسودجو، ادامه داد: گردشگران برای استفاده از خدمات دریایی، از قایق‌های بدون مجوز و مکان‌های غیرمجاز اجتناب کنند.

وی اظهار کرد: قایق‌های غیر مجاز فاقد پوشش بیمه‌ای بوده و استفاده از آنها عواقب ناگواری در پی داشته و حتی می‌تواند منجر به پیگیری قضایی شود.

شکیبی‌نسب تاکید کرد: گردشگران به طور حتم باید در قایق جلیقه نجات بر تن داشته و در صورت اقدام مالکان به سوار کردن افرادی بیش از ظرفیت قایق، مخاطرات آن را متذکر شوند.

وی تصریح کرد: رعایت تمام نکات ایمنی در زمینه گردشگری دریایی و همکاری با مسئولان، بدون شک سفری خاطره انگیز و دور از هر حادثه را رقم می‌زند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: دریانوردان و به‌ویژه گردشگران در صورت وقوع هرگونه حادثه باید فوری با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ مرکز هماهنگی نجات دریایی تماس بگیرند.

وی بیان کرد: برای ایام نوروز تا کنون مجوز فعالیت ۱۲ موتورلنج سنتی و ۱۳۷ قایق تفریحی برای فعالیت در طرح گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر صادر شده است.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • تداوم فعالیت ایمن در مراکز مجاز گردشگری دریایی استان بوشهر