Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@17:49:41 GMT

زمان واریز یارانه تیرماه

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۳۲۵۹

یارانه نقدی مربوط به تیر ماه در حالی پنجشنبه شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود که طبق برنامه ریزی ها، اقساط وام یک میلیونی کرونا از یارانه این ماه کسر خواهد شد. ناطقان:  یکصد و سیزدهمین مرحله از یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به تیر ماه، همراه با افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آغاز کسر اقساط از یارانه تیر

بر این اساس، با توجه به شیوع ویروس کرونا، دولت تصمیم گرفت در کنار حمایت از بنگاه‌ها و افراد بیکار شده، وام یک میلیون تومانی به حساب تمامی ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر واریز کند که در مجموع ۲۳ هزار میلیارد تومان وام به حساب یارانه بگیران نقدی واریز و مقرر شد اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی از یارانه افراد کسر شود.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد زمان کسر اقساط وام کرونا، گفته بود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، از یارانه این ماه (تیر)، اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی از حساب یارانه بگیران مشمول کسر خواهد شد.

وی افزود: مقرر شده هر ماه مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از سرجمع یارانه هر خانوار کسر شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز ۳۰ ماه در نظر گرفته شده است. البته برای جزئیات بیشتر در مورد کسر اقساط باید بانک‌ها پاسخگو باشند.
منبع: مهر برچسب ها: یارانه ، واریز ، ناطقان ، تیرماه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: یارانه واریز ناطقان تیرماه یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از شگردهای مجرمین سایبری به جهت کلاهبرداری، دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی دوستان و نزدیکان شما و سپس ارسال پیام به جهت واریز وجه و یا ارز دیجیتال برای شما است.

وی افزود: لذا از هموطنان درخواست داریم تا چنانچه با اینگونه پیام‌ها حتی از طرف خانواده خود مواجه شدند قبل از واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن را بررسی کنند چرا که ممکن است شبکه اجتماعی ارسال کننده هک شده باشد.

سردار معظمی گودرزی گفت: مهمترین راهکار مقابله با دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل کند.

وی ادامه داد: تا کنون هیچ پرونده‌ای مبنی بر هک شدن گوشی تلفن همراه با فعال بودن قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای نداشته ایم.

کد خبر 6063568

دیگر خبرها

  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود