Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب بختیاری زاده، مربی سابق تیم ملی فوتبال امید به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان انتخاب شد و قرار است در رقابت‌های قهرمانی آسیا، هدایت یوز‌های جوان را عهده دار باشد.

این مربی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های نفت امیدیه، نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان را داشته، امیدوار است همراه با تیم ملی جوانان به جام جهانی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کادرفنی تیم ملی، قرار است برادر بختیاری زاده (فرشاد) به عنوان مربی دروازه بان‌ها فعالیت کند. او پیش از این تیم در تیم ملی جوانان، استقلال خوزستان و ... حضور داشته است.

بیشتر بخوانید

بختیاری زاده سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان شد

نکته مهم اینکه برای انتخاب بختیاری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی، پورموسوی نیز از این مربی حمایت کرده و به اعضای کمیته جوانان پیشنهاد کرده تا او را سرمربی تیم کنند.

تیم ملی جوانان ایران باید تا چند ماه دیگر در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی شرکت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران سهراب بختیاری زاده تیم ملی فوتبال بختیاری زاده سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، پیش تولید فیلم کوتاه «دور افتاده» از اواخر زمستان ۱۴۰۲ شروع شده بود و در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ به مرحله تولید و فیلمبرداری رسید. سیامک صفری، نازنین احمدی و نازنین میهن ۳ بازیگری هستند که مقابل دوربین این فیلم قرار گرفتند.

رضا قنبرزاده که نویسندگی و کارگردانی آثاری همچون «پوسیدگی»، «تنیدن» ، «فیشرآباد» و «به من میگن مک کنا» را در عرصه تئاتر پشت سر گذاشته در اولین تجربه فیلمسازی خود سراغ موضوعی اجتماعی رفته است.

در خلاصه داستان «دور افتاده» آمده است: مردی مراقبت از زن بیمار خود را به یک پرستار می سپارد ...

دیگر عوامل این فیلم کوتاه داستانی عبارتند از آرمین مرادی: مدیر فیلمبرداری، آرش بابکی: مدیر تولید، آرمان بابکی: مجری طرح - رسانه فیلم کوتاه نیوز، آزاده خلج: طراح صحنه و لباس، میلاد ملکی صدابردار، زهرا شبستری زاده: مدیر روابط عمومی، غزاله یراقی: مشاور پروژه و برنامه ریز، مهراد ماکویی: دستیار اول کارگردان، میترا مهاجرزاده: منشی صحنه، مسعود عابدی: دستیار دوم کارگردان، مهرنوش صحابی: گریم، علی کریمیان: فیلمبردار پشت صحنه، مبین نامور: تدوین، استدیو تدوین: آریا فیلم و علی پروین: مدیر تدارکات.

کد خبر 6078914 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • مقصد فوری پاکو خمس مشخص شد
  • چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟ | این‌ها زمانی که من سرمربی تیم‌ملی بودم با سنگ سر من را شکاندند
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • مورایس چیزی در چنته ندارد و کارش را بلد نیست | بی‌تفاوتی در چهره‌اش مشخص است | برخی مسائل شخصی تمرکز مورایس را به‌ هم ریخت
  • سرمربی بنفیکا به سپاهان برگرد!