Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@08:18:50 GMT

دستگیری ۷۳ سارق سابقه‌دار در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۳۳۶۵

دستگیری ۷۳ سارق سابقه‌دار در خرم‌آباد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ عباس دولتشاهی چهارشنبه ۱۸ تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اقدامات انتظامی شهرستان خرم‌آباد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲٪ کاهش وقوع سرقت و ۶ درصد افزایش کشف سرقت را نشان می‌دهد. همچنین ۳۶۷ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت متخلف فاقد پلاک، پلاک مخدوش توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به طرح مبارزه با سوداگران مرگ اشاره کرد و گفت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته همکاران موفق به شناسایی تعدادی از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر شده که طی چند عملیات ضربتی افراد دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تصریح کرد: همچنین با همکاری شهرداری تعداد ۴۶ نفر معتادان متجاهر جمع آوری و به منظور بازپروری تحویل کمپ‌های مجاز شد.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و مفسدان اقتصادی تعداد هشت محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از ۸۵ میلیارد ریال توقیف و تعداد ۱۳ نفر در این راستا دستگیر تحویل محاکم قضایی گردید. در این مدت تعداد ۳۲۹ نفر از مجلوبین و افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی شناسایی و تحویل محاکم قضایی شد.

وی افزود: به افرادی که به هر نحو اقدام به انجام اعمال مجرمانه و هنجار شکنانه می‌کنند هشدار می دهیم پلیس و دستگاه قضایی با قاطعیت تمام و بدون اغماض با آنان برخورد خواهد کرد. مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی ناجا هستند و باید با همکاری نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی تلاش کنند.

کد خبر 529125 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان لرستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می‌گیرند.

­فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد در صورت مرتکب نشدن جرم در سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، گفت: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

­سردار عزیزی افزود: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر