Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@08:14:14 GMT

در کرمان آبی نداریم که بخواهیم تامین کنیم

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۳۴۱۹

در کرمان آبی نداریم که بخواهیم تامین کنیم

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اعلام مخالفت با تخصیص اراضی پیشنهاد شده برای طرح اقدام ملی مسکن در شهر کرمان گفت: در کرمان آب نداریم که بخواهیم(در آینده) تامین کنیم.

"سیدمصطفی آیت اللهی موسوی" امروز ۱۸ تیرماه در جلسه شورای مسکن استان کرمان با اشاره به مشکل تامین آب برای اراضی پیشنهاد شده در طرح اقدام ملی مسکن در شهر کرمان اظهار کرد: در حال حاضر در منطقه سیدی و شهرک مطهری کرمان دچار مشکل کمبود آب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام مخالفت با تخصیص اراضی مذکور به طرح اقدام ملی افزود: آب نداریم که بخواهیم تامین کنیم. در کرمان آب محدودی داریم و شاهد مشکلات کنونی آن هستیم.

موسوی تصریح کرد: آب در کرمان نداریم و نمی توانیم تامین کنیم و اینکه طرح های بلندمدت چه زمانی به نتیجه برسند، مشخص نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان درباره برخی پیشنهادات مطرح شده در جلسه بیان کرد: اینکه افراد زمین تفکیک شده بخرند، بعد برای تامین آب ما در استانداری باید جواب آنها را بدهیم. ضمن اینکه اکنون در شهرک مطهری با تانر به مردم آبرسانی می شود و مشکل داریم.

وی اظهار کرد: واقعیت وضع موجود این است و اگر صرفا می خواهیم ساختمان بدون آب و ... به متقاضیان بدهیم، بحث دیگری است که کار اصولی، فنی و درستی نیست.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر در کرمان ۱۰۰۰ لیتر بر ثانیه آب کم داریم، تاکید کرد: کسی مخالف طرح نیست اما باید همه موارد پیش بینی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: راه و شهرسازی به وزارتخانه اعلام کند در کرمان مشکل تامین زمین داریم و پیشنهاد شود بافت های فرسوده تملک و خریدای و به ساخت و ساز جدید تبدیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی طرح اقدام ملی مسکن استانداری کرمان تامین کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی

محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با دریافت گزارش سیل و آبگرفتگی در استان و شهرستان‌ها که منجر به سیل و آبگرفتگی منازل و معابر در سطح شهر شده، تیم‌های عملیاتی پس از هماهنگی‌های انجام شده به این مناطق اعزام و امدادرسانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ تیم عملیاتی و بیش از ۴۰ نیروی امدادی با تجهیزات موتور پمپ آب و کف کش در سطح شهرستان یزد در حال امدادرسانی هستند بیان کرد: این تیم‌ها از همان لحظات اولیه در مناطق مذکور حضور داشته و مشغول امدادرسانی و همچنین تخلیه آب از منازل و سطح شهر با هماهنگی مدیریت بحران و شهرداری هستند.

عشقی بیان کرد: در دو حادثه سیل دیروز در شهرستان‌های بهاباد و اردکان تیم‌های امدادی هلال احمر شهرستان بهاباد در تخلیه آب از دو منزل و یک محل دام و طیور با همکاری گروه‌های جهادی ارائه خدمات نمودند و در دو حادثه سیل در شهرستان اردکان در محور اردکان به خرانق گیر افتادگی ۴ خودرو با ۱۱ سرنشین در مسیر سیل که به مکان امن منتقل شدند و همچنین محور غزال امدادرسانی به یک خودرو کامیون گرفتار در سیل و نجات یک نفر و انتقال به مکان امن توسط نیرو‌های امدادی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همچنین شب گذشته با اعلام به مرکز eoc استان مبنی بر آبگرفتگی در معابر سطح شهرستان مهریز با هماهنگی انجام شده دو تیم ۳ نفره به همراه تجهیزات و موتور پمپ مشغول امدادرسانی شدند. وی با بیان اینکه با شدت بارش‌ها در سطح استان و همچنین شهر یزد کلیه تیم‌های امدادی آماده باش هستند، افزود: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم‌های امدادی در سطح شهر ادامه دارد.

 عشقی در پایان تاکید کرد: این سامانه بارشی همچنان در استان ادامه دارد و هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • تعابیر عجیب خاخام صهیونیست درباره ایران
  • ببینید | وحشت خاخام صهیونیست از قدرت منطقه‌ای ایران
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید