Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@23:02:11 GMT

اختصاص 12سهمیه سرباز صنعت به واحدهای صنعتی سمنان

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۳۴۲۰

اختصاص 12سهمیه سرباز صنعت به واحدهای صنعتی سمنان

ایسنا/سمنان رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اختصاص دوازده سهمیه سرباز صنعت در واحدهای تولیدی این استان در طرح تاپ خبر داد.

مهدی میرکو 18 تیرماه در نشستی با فعالان صنعتی استان با اعلام این خبر گفت: در قالب طرح توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار ( تاپ )، دوازده سهمیه سرباز صنعت ویژه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در واحدهای تولیدی استان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط متقاضیان این طرح، تصریح کرد: کلیه متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا بالاترکه حداقل ۵ ماه به اتمام معافیت تحصیلی‌شان باقی مانده باشد می توانند در صورت تمایل از این طرح استفاده کنند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان اضافه کرد: افرادی که دارای "برگ اعزام با غیبت "هستند و همچنین افرادی که دارای کسری خدمت بوده و یا فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی نمی توانند از این طرح استفاده  کنند .

این مدیر مسوول یادآوری کرد: مدارک علمی، زمینه تخصصی و علاقه­مندی­های فرد، باید مرتبط با موضوع فعالیت مورد نظر در واحد تولیدی باشد.

میرکو افزود: متقاضیان می توانند به منظور پیاده سازی فرآیند های طرح مذکور با مراجعه به سامانه طراحی شده که فاز نخست آن با حضور مقام عالی وزارت رونمائی گردیده است به آدرس الکترونیکی http://www.iranetop.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام و یا با مراجعه به اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از شرایط ثبت نام در طرح مذکور اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرباز صنعت سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی در بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی اردبیل اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، فرسودگی معابر و برخی از تاسیسات و زیرساخت‌های آن است که با گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته و از جمله برنامه‌های اولویت دار این شرکت، بهسازی جاده دسترسی است که ضمن برآورد اعتبار لازم به زودی پس از برگزاری مراحل پیمان سپاری، این طرح عملیاتی خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که ظرف چند سال اخیر، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ خیابان و معابر آن اجرایی و عملیاتی شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان عنوان کرد:
وی یادآور شد: این شهرک صنعتی با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران تاکنون منعقد شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با بهره برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی در این شهرک نیز شاهد ایجاد اشتغال برای هشت هزار نفر خواهیم بود.
علایی گفت: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت سرمایه گذاران و رفع موانع واحد‌های صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری هستیم که تلاش خواهیم کرد با مشارکت واحد‌های تولیدی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، در راستای تحقق شعار امسال و رونق تولید حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • ۵۷۶ جواز تاسیس در بخش صنعت قم صادر شد
  • کاربردهای صنعتی سیستم های یو پی اس سه فاز
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برادر سرباز
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران