Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@13:01:23 GMT

4 میلیون خانوار در صف دریافت وام جدید کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۳۵۵۰

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  حسین میرزایی در مورد زمان شروع اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی حمایتی دوران کرونا گفت: اولین قسط وام کرونا طبق اعلام بانک مرکزی و اعلام قبلی ستاد تسهیلات کرونا، از تیرماه به میزان 35 هزار و 100 تومان از حساب یارانه سرپرست خانوارها کسر می‌شود.

 

وی افزود: همچنین 4 میلیون خانوار جدید براساس اطلاعات دریافتی از وزارت کشور شامل خانوارهای با سرپرست دستفروش، پیک موتوری، رانندگان وانت‌بارها، کارگران ساختمانی بیمه تأمین اجتماعی براساس فهرست سازمان تأمین اجتماعی و خانوارهای یارانه‌بگیر پنج نفره و بیشتر در صف دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی جدید قرض‌الحسنه حمایتی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی وزارت رفاه گفت: ‌طبق پیامکی که با سرشماره وزارت رفاه با سرپرستان این خانوارها ارسال شده، با ارسال عدد 1 به سرشماره 6369 این افراد تقاضای خود را برای دریافت وام جدید یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه حمایتی اعلام می‌کنند. این وام‌ها نیز 30 ماهه خواهد بود که با اقساط 35 هزار و 100تومانی از حساب سرپرستان خانوار اقساط آن برداشته می‌شود. وی در مورد اینکه تاکنون چه تعداد افراد تقاضای این تسهیلات را کرده‌اند، گفت: هنوز جمع‌بندی صورت نگرفته و به محض جمع‌بندی اعلام می‌شود.

 

فارس

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا اقتصاد جام نیوز وام وزارت رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند

محسن مه آبادی فرماندار چناران گفت: زمین واحد‌های ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده اند.

وی گفت: تعدادی از واحد‌های مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

فرماندار چناران گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین‌تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفتگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال