Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی برکنار شده تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: تاکنون ابلاغ رسمی به ما نشده است و من هم خبر جدایی‌ام را در رسانه‌ها شنیده‌ام.

به گزارش مشرق،‌ محمد نصرتی درباره بحث جدایی‌اش از تیم گل ریحان البرز اظهار داشت: تاکنون نه ابلاغی به ما شده است و نه چیز دیگری. ما هم مثل همه مردم این چیزها را در رسانه‌ها دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ما که نمی‌دانیم مالکان باشگاه کجا هستند. 

وی در مورد اینکه دوباره در تمرینات گل ریحان شرکت خواهد کرد، گفت: همان‌طور که گفتم هنوز به ما چیزی نگفته‌اند و فقط شب گذشته یک تماس تلفنی با من داشتند. چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است و من هم مثل شما این چیزها را در رسانه‌ها دیدم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ برتر نیز تصریح کرد: به هر حال پرسپولیس بازی‌هایش را برده و از آنطرف حریفانش نتیجه نگرفته‌اند. با این شرایط شانس تیم گل‌محمدی برای قهرمانی خیلی خیلی بیشتر شده است. شاید روی کاغذ همچنان تیم‌های دیگر برای قهرمانی امید داشته‌ باشند، اما شانس پرسپولیس بسیار بیشتر از دیگر تیم‌هاست.

بیشتر بخوانید:

معمای کریم؛ پرسپولیس یا تیم ملی؟

نصرتی در مورد دلخوری بازیکنان پرسپولیس از مدیران این تیم و اینکه گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی نیز به دلیل اختلافات موجود در باشگاه تهدید به استعفا کرده است،‌ گفت: باید حق و حقوق بازیکنان را بدهند. این همه هزینه برای بازیکنان خارجی می‌شود، چرا پول این بازیکنان را نمی‌دهند؟! باشگاه پول دارد به فیفا و مربیان خارجی بدهد، پول ندارد به بازیکنان خودمان بدهد؟ این تیم بهترین نتایج را گرفته است و باید دستمزد بازیکنان و مربیانش را تمام و کمال پرداخت کنند.

وی در مورد شکایت گابریل کالدرون و حکم سنگین 745 هزار دلاری فیفا علیه باشگاه پرسپولیس بیان کرد: من هم همین را می‌گویم. الان باید به خاطر حکم فیفا پول کالدرون را بدهند، اما به بازیکنان خودمان پول نمی‌دهند. بحث کالدرون هم به خاطر ضعف مدیران ماست. در رأس همه اینها باید وزیر ورزش به این مسائل ورود کند و ببیند برخی‌ها در این باشگاه‌ها چطور مدیریت می‌کنند. قبلاً‌ هم گفتم، من اگر مسئول بودم 10 مدیر آلمانی به کشور می‌آوردم تا فوتبال ما را اداره کنند!

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم پرسپولیس محمد نصرتی گل ریحان البرز رسانه ها گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در نیم فصل اول در جمع سرخپوشان حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را به مقصد آویسپا فوکوئوکای ژاپن ترک کرد. زاهدی در مدت کوتاه حضور خود در تیم جدیدش، درخشش قابل توجهی داشته و توجه هواداران فوتبال ژاپن را به خود جلب کرده است.

زاهدی در شرایطی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد که با سرخپوشان قرارداد داشت و جدایی او منوط به موافقت اوسمار ویه‌را بود و در نهایت سرمربی برزیلی پرسپولیس با این جدایی موافقت کرد او راهی ژاپن شود.

اوسمار در گفتگوی شب گذشته خود با فوتبال برتر درباره درخشش زاهدی در ژاپن گفت: شهاب بازیکن خیلی خوبی است و خیلی حرفه‌ای از خودش مراقبت می‌کند و به خودش می‌رسد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و خیلی خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در ژاپن برایش می‌افتد.

او درباره جدایی او از پرسپولیس گفت: برای ما تصمیم خیلی سختی بود که بگذارم شهاب در آن برهه زمانی برود. بیشتر خواسته خودش بود تا خواسته ما. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند تا بتواند صددرصد خودش را بگذارد.

اوسمار تاکید کرد: وقتی بازیکن می‌خواهد از تیم جدا شود، ما باید بااحتیاط برخورد کنیم که چطور این کار را انجام بدهیم. بازیکن برای اینکه صد خودش را بگذارد، باید دلش بخواهد در تیم بماند.

دیگر خبرها

  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...