Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: ضرورت دارد که در برخورد جدی با مفسدان دانه درشت و آقازاده‌ها همچون مرحوم خلخالی عمل کنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی امروز (چهار شنبه 18 تیرماه 99) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: از مسؤولان در رابطه با راه‌آهن چابهار و زاهدان تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتماد به مستکبران حقیقتا خطای نابخشودنی است و چرا این همه انفعال و وادادگی از خود نشان دادید.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسانات قیمت کالاهای اساسی گفت: گرانی کمرشکن و افسارگسیخته در ابعاد مختلف بازار، مسکن، خودرو، سکه و ارز مردم را رنج می‌دهد و ضررت دارد که در برخورد جدی با مفسدان دانه درشت و آقازاده‌ها همچون مرحوم خلخالی عمل کنید.

دهمرده با بیان این که مجلس باید به وظیفه ذاتی خود عمل کند خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفت: اشرافی‌گری سم مهلکی برای جامعه است. سوء مدیریت،‌ تبعیض و بی عدالتی در ابعاد مختلف به چشم می‌خورد و مشکل کشور امروز قبل از کمبود منابع، توزیع نامناسب منابع است؛ بیکاری، معیشت و گرانی افسارگسیخته آستانه تحمل مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بریده و مجلس هر چه سریع‌تر در این خصوص چاره‌اندیشی کند.

وی با تاکید بر این که باید به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت حق و حقوق مدافعان سلامت به ویژه در استان سیستان و بلوچستان توجه شود، گفت: کمبود تجهیزات در آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌هاه باید رفع شود و وزارت آموزش و پرورش در رابطه با کنکور، عدالت آموزشی،‌ رتبه‌بندی معلمان و اعمال مدرک مجدد نهضت سوادآموزی‌ها، خرید خدمتی‌ها، حق التدریسی‌ها و... تصمیم جدی بگیرد و آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از بلاتکلیفی دربیاورد.

وی خواستار توجه به موضوعاتی همچون گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان، اجرای کامل بسته آب شامل انتقال آب از دریای عمان، آب ژرف و ... شد و افزود: رفع حاشیه‌نشینی و تصویب منطقه آزاد سیستان، رفع مشکل فاضلاب این استان و مناطق آزاد و مناطق مرزی ضروری است.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی  همچنین خطاب به رئیس جمهور گفت: ریزگردها امان مردم را بریده است، لطفا اقدام شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی زابل مجلس آموزش و پرورش نماینده مردم زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند

یک نماینده ادوار مجلس با انتقاد از اظهارات اعضای دولت درباره ارز‌های تلگرامی گفت: «هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... آقای رئیسی را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»

به گزارش خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس، با اشاره به اظهارات اعضای دولت سیزدهم درباره ارز‌های تلگرامی گفت: «این فرار به جلو که چه عرض کنم، این دویدن به جلو است. این‌ها حرف‌های بچگانه‌ای است. این‌ها یعنی با مردم ارتباط ندارند؛ والله بالله حتی مدیران قبلی هم صلاح این مملکت را می‌خواهند و ما خائنی به جز بنی‌صدر نداشتیم. بعضی‌ها یک اشتباهاتی داشتند همانطور که دولت آقای رئیسی هم اشتباهاتی دارد که البته متأسفانه این دولت بیشتر از همه آن‌ها دارد اشتباه انجام می‌دهد.»

وی ادامه داد: «بار‌ها واقعیت موجود را به آقای رئیسی گفته‌ام، ایشان یک تیم دیگری برای خود مهیا کند و بروند از واقعیت‌های جامعه برای ایشان گزارش بیاورند. هفت، هشت یا ۱۰ نفر مثل آقای خلجی، آقای منصوری و ... ایشان را محاصره کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا یک منظومه شمسی دیگر را برای آقای رئیسی تصویر کنند که مملکت گل و بلبل است.»

جعفرزاده گفت: «آقای رئیسی یک تیم را داروخانه‌ها بفرستند و یک تیم دیگر را به بازار بفرستد، شما پایتان را در چهارتا قصابی بگذارید همه چیز برای شما مشخص می‌شود. متأسفانه عرض کردم، با ۴۰۰ یا ۵۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می‌رود و بعد هم می‌گوید من رفتم میان مردم. اصلاً مردم می‌توانند به شما برسند؟ یکی هم می‌خواهد یک حرفی بزند، یک درخواستی دارد که مخالف نظر آقای رئیسی است، تند تند صلوات می‌دهند.»

دیگر خبرها

  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند