Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین امینیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگری و مقابله با کرونا با بیان اینکه مراسم های عزا و عروسی، دورهمی ها و حمل و نقل سه عامل تشدید کننده کرونا در شهرستان است گفت: با افراد خاطی در این زمینه برخورد قضایی می شود.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونایی هشترود نسبت به ماه‌های قبل بدتر شده افزود: همه باید رفتار مقام معظم رهبری را در امر مقابله و مبارزه باک رونا الگو  قرار دهیم و از برگزاری  هرگونه مراسم و تجمع خودداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجباری شدن زدن ماسک در اماکن عمومی و ادارات گفت: همه باید احساس مسوولیت کنیم و در انجام امور سهل انگاری نکنیم.

رییس ستاد کرونا در هشترود بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از تبدیل وضعیت شهرستان از زرد به قرمز تاکید کرد و گفت: عدم رعایت موارد بهداشتی،، تضییع و پایمال نمودن حقوق دیگران و سنگین کردن بار مسوولیت کادر بهداشت و درمان است.

شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا هشترود آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هشترود آذربایجان شرقی ویروس کرونا هشترود آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد طباطبایی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری) عنوان کرد: هفته سلامت، فرصتی مغتنمی است برای شناسایی هرچه بهتر خدمات حوزه سلامت به عموم مردم؛ بنابراین با بهره مندی از ظرفیت‌های اطلاع رسانی در این هفته می‌توان سهم بزرگی در آگاهی و افزایش سواد سلامت جامعه برداشت تا به اهداف و اصول سلامتی که در پی آن هستیم برسیم.

وی با اشاره شعار امسال در هفته سلامت، یعنی “سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت”، تصریح کرد: شعار امسال بر این حقیقت تاکید دارد که سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست تک تک اعضای یک جامعه است. با توجه به این شعار، ما در دانشگاه علوم پزشکی ایران، تلاش خود را برای ترویج فرهنگ سلامت در بین مردم و خانواده‌ها ادامه خواهیم داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: براین اساس به عنوان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، این فرصت را غنیمت شمرده و با ابراز اهمیت سلامت برای تک تک اعضای جامعه و هم میهنان این ایام را به همکاران حوزه بهداشت و درمان کشور تبریک عرض می‌کنم. با امید به اینکه همه ما بتوانیم در این هفته، به سلامت خود و خانواده‌هایمان بیشتر اهمیت دهیم و با ایجاد تغییرات مثبت در سبک زندگی خود، گامی بزرگ در راه سلامتی برداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند
  • اجرای طرح واکسیناسیون علیه عفونت تنفسی و گوش در بوشهر
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است
  • دانش‌آموزان سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند
  • گرامیداشت هفته سلامت با ۱۵ عنوان برنامه در سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • اهتمام بیشتر در اجرای قانون حجاب در محیط‌های عمومی
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه