Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر شاهد لغو دو بازی به دلیل ابتلای بازیکنان تیم‌ها به کرونا بودیم. فولاد به این دلیل مقابل نساجی به میدان نرفت و استقلالی‌ها هم برای تقابل با پارس از سفر به جم خودداری کردند.

این اتفاق علاوه بر نساجی و پارس، اعتراض سایر تیم‌ها را هم به همراه داشته و تراکتوری‌ها که مدعی جدی کسب سهمیه و رقیب مستقیم دو تیم فولاد و استقلال هستند به شدت علیه این اتفاق موضع دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساکت الهامی اعلام کرده که تمایل ندارد تا پیش از مساوی شدن تعداد بازی‌های تیم‌ها و برگزاری بازی‌های معوقه هفته بیست و سوم تیمش را در هفته بیست و چهارم به مصاف استقلال بفرستد.

البته الهامی گفت که این موضوع شخصی خودش است و موضع باشگاه نیست، ولی تمایل دارد در این مورد با مدیریت و مالک باشگاه صحبت کرده و اگر آن‌ها موافق باشند این مورد به عنوان موضع رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.
بیشتر بخوانید: اشاره AFC به فاصله ۱۲ امتیازی پرسپولیس با رقبا و شیوع کرونا در لیگ ایرانبا ورود به ۷ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر کورس کسب سهمیه آسیایی بین چند تیم بالای جدول به شدت دنبال می‌شود و از همین رو ناهمگونی تعداد بازی‌های تیم‌ها می‌تواند به زیان برخی از آن‌ها باشد و می‌شود به الهامی و تراکتوری‌ها بابت دلخوری‌شان از این جهت حق داد و باید دید آیا تراکتور رسماً در این خصوص اعلام موضع خواهد کرد یا نه. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تراکتورسازی استقلال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری منچستریونایتد به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد شامگاه _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچستریونایتد به‌پایان رسید.

دو گل شفیلد یونایتد را جیدن بوگل و بن بریرتون به‌ترتیب در دقایق ۳۵ و ۵۰ به‌ثمر رساندند.

هری مگوایر در دقیقه ۴۲، برونو فرناندز در دقایق ۶۱ (از روی نقطه پنالتی) و ۸۱ و راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد کد خبر 747725

دیگر خبرها

  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!