Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:52:33 GMT

رضایی: ادامه دادن با رایکا برای من مناسب نبود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۳۹۴۹

رضایی: ادامه دادن با رایکا برای من مناسب نبود

رحمان رضایی می گوید در قرارداد او بندی وجود داشته که بدون مشکل قانونی از رایکای بابل جدا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی سرمربی رایکا بابل که در ۴ بازی رو نیمکت این تیم نشست و ۷ امتیاز کسب کرد، علیرغم نتایج خوبی که با این تیم کسب کرده بود، با فسخ یکطرفه از این تیم جدا شد.


رضایی در گفتگویی کوتاه با "ورزش سه" در مورد دلیل فسخ خود اینطور توضیح می دهد:« من یکطرفه فسخ قراردادم را فسخ کردم و در بند قرارداد این شرایط وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قرارداد وجود داشت که اگر شرایط و امکانات خوب نباشد، می توانم به صورت یکطرفه فسخ کنم و مشکلی از لحاظ قانونی نبود.»


او سپس در رابطه با شرایط تیم اضافه کرد:« شرایط خوب نبود و هفته قبل این موضوع را به مدیران باشگاه اطلاع دادم.»


رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی ایران درباره نتایج خوب تیم، اینطور حرف زد:« نتایج خوب بود ولی دیدیم امکانات مناسب نیست و این برای من خوب نبود. یک حداقل هایی باید به عنوان استاندارد باشد و اکر نباشد کار کردن سخت می شود.»


او در پایان با تشکر از هواداران گفت:« علیرغم اینکه دوست داشتم ادامه بدهم ولی نشد و همینجا از هواداران معذرت می خواهم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای رایکا رقم بخورد.»
گفتنی است که رایکا با 27 امتیاز در رتبه پانزده جدول 18 تیمی مسابقات لیگ یک حضور دارد و یکی از تیم هایی است که خطر سقوط تهدیدش می کند.

رایکا بابل رحمان رضایی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رایکا بابل رحمان رضایی دسته یک رحمان رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانس خنده دار از پایتخت ۶؛ وقتی ارسطو از زندان بر می‌گردد و دنبال کار است (فیلم) سکانس خنده دار پایتخت؛ واکنش بهتاش به ماجرای خواستگاری رحمت از مادرش (فیلم) سوارکاری نیکای سریال پایتخت با یک اسب (فیلم)

دیگر خبرها

  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • طغیان رودخانه میرود در بابل
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد