Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار یزد با اشاره به اینکه شهرداری یزد در طول سال‌های گذشته اقدامات خوبی در مناطق حاشیه‌ای انجام داده گفت: توزیع امکانات در مناطق مختلف یزد با رویکرد عدالت محورانه انجام شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی طالبی صبح امروز در آیین بهره‌برداری و آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری یزد که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، با گرامیداشت سالروز ثبت جهانی بافت تاریخی یزد اظهار داشت: یزد به‌واسطه ظرفیت‌های گسترده‌ای که دارد به‌ویژه با مردمانش به جایگاهی در دنیا رسیده که توانسته به‌عنوان شهر جهانی معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وجه دوم این موضوع که برای ما به جهت ثبت جهانی یزد برای ما مهمتر است، چراغی است که برای آینده این شهر روشن شد و جهت‌گیری که ما را به سمت ایجاد شهری در کلاس جهانی رهنمون می‌کند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: این که امروز این تعداد پروژه با اعتباری نزدیک به 50 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد اقدام بسیار خوبی است و علاوه بر آن پروژه‌های متعددی هم امروز عملیات اجرایی خود را آغاز می‌کنند و برای آن هم نزدیک به 25 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

نماینده مشگین‌شهر در مجلس: توزیع امکانات و اعتبارات مختلف استانی متوازن نیستدر نشست اصحاب فرهنگ و هنر همدان با استاندار مطرح شد:گلایه از قطع بیمه مربیان قرآنی تا بی‌عدالتی در توزیع امکانات

طالبی اظهار امیدواری کرد که بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه خدمت‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم شهر یزد را فراهم کند.

وی در ارتباط با جهت‌گیری و حرکت شهرداری و شورای شهر یزد در راستای خدمت‌رسانی به مردم گفت: علاوه بر توجه به نیازهای اساسی و اولویت‌دار مردم که خوشبختانه مورد توجه مدیران شهری است، باید به سمتی برویم که از فرصت‌های موجود بیش از پیش استفاده کنیم.

استاندار یزد با اشاره به اقدامات خوبی که در مناطق حاشیه‌ای شهر یزد صورت گرفته افزود: در شهر یزد بعضا از سوی مردم انتقادهایی انجام و بیان می‌شود که برخی مناطق در شهر یزد نسبت به دیگر نقاط کمتر مورد توجه است که باید به این انتقادها توجه شود و لازم است رویکردی عدالت محورانه را همیشه در بحث توزیع امکانات و فرصت‌ها مدنظر داشته باشیم.

طالبی استفاده از ظرفیت‌های بلا استفاده یا تقویت کارکردهای فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که در شهر در اختیار داریم را موضوع مهم دیگر دانست و گفت: از جمله این ظرفیت‌ها، مساجد و حسینیه‌هایی است که در گذشته کارکردهای بسیاری برای آنها در نظر گرفته شده بود و کم کم به مرور زمان این کارکردها به حدی تقلیل یافته که تنها برای برگزاری مراسم‌های مذهبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: یزد با ظرفیت‌های بسیار خوبی در این حوزه روبرو است و می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق زمینه‌ای فراهم کرد که امکانات متعدد بسیاری در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/781/ح

R41376/P/S6,76/CT11 بیشتر بخوانید... رکود در بازار مسکن اصفهان / قیمت‌های نجومی که مردم را به حاشیه نشینی ترغیب می‌کند / جولان دلالان در بازار آشفته مسکن بحران جهانی کرونا و حاشیه نشینی غریبانه افراد دارای معلولیت و سالمندان ویلا‌های غیرمجاز عامل رشد حاشیه نشینی در استان آذربایجان غربی است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توزیع امکانات استاندار یزد ظرفیت ها شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح چهارشنبه در آئین افتتاحیه ساختمان اداری کمیته امداد بخش خشکبیجار اظهار کرد: تسهیل در امر خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها قرار دارد.

فرماندار رشت بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: اتاق همه مدیران باید به روی شهروندان و مراجعان باز باشد چرا که خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

عاشوری با تاکید بر اینکه کار، تلاش مضاعف و خدمت رسانی به مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: معتقدم هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم باشد، سرافراز خواهد بود.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد شهر خشکبیجار ادامه داد: این پروژه از مهر ۱۴۰۱ استارت و فروردین ۱۴۰۳ به اتمام رسید و با بهره برداری از این پروژه ۱۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این بخش خدمات دهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین این ساختمان توسط خیرین به کمیته امداد اهدا شده است، اضافه کرد: حضور خیرین در این شهرستان و فعالیت و کمک‌های آنها در عرصه‌های مختلف یک ظرفیت بی نظیر در این منطقه است.

فرماندار رشت به اقداماتی که در راستای آب شرب بهداشتی شهر خشکبیجار انجام گرفته اشاره کرد و گفت: مراحل پایانی انتقال آب خمام به خشکبیجار در حال انجام است و پیش بینی می‌شود در تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

عاشوری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع ضعف برق این بخش نیز اضافه کرد: زمینی برای پست برق ۲۰/‏۶۳‬ توسط شورا و شهرداری خشکبیجار به شرکت برق منطقه‌ای برای احداث داده شده و در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6087348

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند