Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- باید در برقراری مجدد محدودیت‌ها گشاده دست باشیم و پیشنهاد ما این است که محدودیت‌های سختگیرانه حتی در بازه زمانی کوتاهی انجام شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر علیرضا زالی در جمع بندی نشست اقتصاد ستاد کرونای استان تهران که امروز با حضور استاندار تهران، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران و دیگر مسئولان قضایی و بهداشتی و درمانی استان برگزار شد، افزود: هم اکنون حجم زیادی از خانواده‌ها نگران آزمون‌های حضوری هستند که می‌توان آن را به وقت دیگری موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه برای اولین بار المپیک تعطیل شد در حالی که حتی در زمان جنگ جهانی دوم هم تعطیل نشده بود، گفت: در 200 سال گذشته حج هم تعطیل نشده است که اکنون به سبب شیوع این بیماری تعطیل شد و ما باید از تجربه جهانی درس بگیریم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، رئیس ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونای کلانشهر تهران افزود: ما باید در برقراری مجدد محدودیت‌ها گشاده دست باشیم و پیشنهاد امروز ما در مقایسه با هفته قبل تفاوت کرده است و معتقدیم باید محدودیت‌های غیر منفعلانه و سختگیرانه‌ای ولو در بازه زمانی کوتاه انجام شود که عمده هدف ما از این موضوع استراحت دادن موقتی به کادر بهداشتی و درمانی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برقراری مجدد محدودیت محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است

به گزارش خبرنگار مهر، منصور بیجار در خصوص آخرین وضعیت سیلاب استان، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه خوشبختانه تا این لحظه از فعالیت سامانه بارشی در استان، هیچ تلفات جانی گزارش نشده، گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان در حال حاضر بیش از ۶۳۲ اکیپ امدادی و خدمات رسانی در جنوب استان مستقر شده‌اند.

وی که همراه استاندار در مناطق سیل زده حضور دارد، اظهار کرد: سامانه بارشی شدیدی که از ظهر روز گذشته در استان فعالیت خود را شروع کرده، خوشبختانه تاکنون هیچگونه تلفات جانی در بر نداشته و عمده بارش‌ها در شهرستان‌های زرآباد، کنارک، چابهار، نیکشهر، قصرقند و فنوج بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه حجم این بارش‌های سیلابی طی سال‌های اخیر در استان بی‌نظیر بوده، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی در جنوب استان مسدود شده که تلاش‌ها برای برقراری ارتباط با آنها در جریان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تلاش هستیم تا در گام اول ارتباط تمامی محورهای اصلی مناطق درگیر سیلاب را برقرار کنیم.

بیجار با بیان اینکه قطع ارتباط با شهرستان زرآباد و قطعی آب و برق در برخی از روستاهای جنوبی استان اعلام شده، تصریح کرد: حجم خسارات اولیه وارد شده به بخش‌های کشاورزی راه و برق جنوب استان تاکنون بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد برآورد شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در محورهای مواصلاتی استان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

کد خبر 6080509

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • ایتالیا: زمان برقراری آتش‌بس در غزه است
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم
  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱