Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس‌جمهوری توسعه استان‌های محروم را از اهداف مهم دولت‌های یازدهم و دوازدهم عنوان کرد و گفت: وقتی مشعل گاز در دولت یازدهم در زاهدان روشن شد یک روز تاریخی برای سیستان و بلوچستان بود.
به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، 18 تیرماه) در نشست هیئت دولت با اشاره به طرح‌های مهم و سرنوشت‌ساز دولت برای آبادانی و امنیت شرق کشور گفت: یکی از اهداف مهم دولت یازدهم و دوازدهم توسعه استان‌های محروم، به‌ویژه سیستان و بلوچستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه یکی از طرح‌هایی که برای این استان طراحی شد رساندن گاز به این استان بود، استانی که از نعمت گاز محروم بود. وقتی مشعل گاز در دولت یازدهم در زاهدان روشن شد یک روز تاریخی برای سیستان و بلوچستان بود.
وی افزود: با اقدام‌هایی که در دولت یازدهم و دوازدهم در بندر چابهار به‌عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور انجام شد، ظرفیت این بندر از 2.5 میلیون تن به 8.5 میلیون تن رسید که این تحول بزرگ نه‌تنها برای سیستان و بلوچستان و ایران، بلکه برای خط ترانزیتی جنوب و شمال بود که در افتتاح آن مقام‌های مسئول از شرکت‌ها و کشورهای مختلف در این منطقه شرکت کردند.
رئیس‌جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با اقدام‌هایی که وزیران دولت انجام خواهند داد ما شاهد استحکام بورس خواهیم بود. سهام عدالت هم که در شرایط کنونی کمک خوبی برای مردم بود 30 درصد این سهام پیش‌تر آزاد شده 30 درصد برای عید غدیر آزاد خواهد شد و 30 درصد هم برای 22 بهمن آزاد می‌شود. البته به هر ترتیبی که مردم مدیریت مستقیم کنند یا بخواهند بفروشند یا در شرکت‌های استانی حضور یابند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برای سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان دولت یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر ویژه دولت برای رسیدگی به مسائل سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

سخنگوی دولت اعلام کرد: در جلسه هیات دولت به صورت ویژه به مساله سیل در منطقه سیستان و بلوچستان پرداخته و تدابیر ویژه برای رسیدگی به سیل‌زدگان اندیشیده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی درباره برخی شائبه‌های رسانه‌ای درباره کم‌کاری دولت در رسیدگی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: دولت سیزدهم نشان داده است که مرد میدان است و هم اکنون ۲ وزیر راه و شهرسازی و کشور در منطقه سیل‌زده حضور دارند.

سخنگوی دولت با اشاره به آثار سیل در سایر شهرهای منطقه، تصریح کرد: سیل سیستان و بلوچستان سیل بسیار شدیدی است و اگر پیش از این راهکارهای مهار آب، سدسازی‌ها و مسیرهای انحراف آب پیش‌بینی و برنامه‌ریزی نشده بود، فجایع پیش آمده می‌توانست به مراتب زیانبارتر باشد.

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به موضوع بحران از اولویت‌های اساسی دولت است، گفت: در جلسه هیات دولت به صورت ویژه به موضوع سیل در منطقه سیستان و بلوچستان پرداخته و هم گزارش‌هایی ارایه و تدابیر ویژه برای رسیدگی به سیل‌زدگان اندیشیده شد.

منبع: ایرنا کد خبر 746361

دیگر خبرها

  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • اتخاذ تدابیر ویژه دولت برای رسیدگی به مسائل سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان