Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید خود را به برنامه پیش فروش تیرماه اضافه کرد. فروش مشارکت در تولید محصول پروژه K132 در دو نوع دستی و اتوماتیک و هشت محصول دیگر این خودروساز از فردا چهارشنبه آغاز می شود.

ایکوپرس- طرح مشارکت در تولید محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو در کنار هشت محصول دیگر، از فردا ۱۸ تیر به مدت چهار روز اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سود مشارکت در طرح برای محصول جدید، شش تا نه درصد و سایر محصولات شش تا شش و نیم درصد و موعد تحویل تمامی خودروها از ۱۲ تا ۱۴ ماه درنظر گرفته شده که قیمت آن برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود. 
افزون بر محصول جدید پروژه K132 که به زودی نام آن اعلام خواهد شد، دناپلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال.ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای.ال.ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال.ایکس بنزینی در سبد پیش فروش تیرماه ایران خودرو قرار دارد. 
 طبق مصوبه کمیته خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت، پس از پایان سه روز از اتمام مهلت نام نویسی، مشتریان نهایی این محصول با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، از طریق قرعه کشی انتخاب می شوند. 
متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می توانند در این طرح بدون نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام برای سایر متقاضیان، در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، میسر نخواهد بود. 
منتخبان این طرح به مدت چهار روز مهلت خواهند داشت تا وجه تعیین شده به عنوان پیش پرداخت علی الحساب را به حساب ایران خودرو واریز کنند. در صورت عدم اقدام برای واریز ثبت نام ملغی خواهد شد. 
در این بخش نامه فروش نیز محدودیت هایی نظیر هر کد ملی یک دستگاه خودرو، دارا بودن گواهینامه رانندگی، رعایت فاصله زمانی ۴۸ ماه از آخرین ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا، عدم امکان صلح، دارا نبودن پلاک فعال خودرو، پرداخت وجه از حساب شخص متقاضی و متعلق بودن خط تلفن به وی درنظر گرفته شده و در صورت عدم توجه توسط متقاضی به هر یک از محدودیت ها، ثبت نام در هر مرحله قبل از تحویل خودرو لغو و وجه پرداختی به حساب مشتری مسترد خواهد شد. علاوه بر در رهن بودن سند خودروی تحویلی به مدت یک سال، گارانتی خودرو نیز در صورت عدم مراجعه به شبکه خدماتی ایران خودرو پس از گذشت سه ماه از تحویل خودرو، ابطال خواهد شد.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از طریق سایت فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار ایران خودرو ایران خودرو صورت عدم محصول جدید خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از بورس کالا، این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱است، با قیمت پایه ۹۴ میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم، و با حداقل خرید ۱۰ کیلوگرم با شرایط اعلامی مندرج در آگهی بورس کالا، فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، عرضه سبد زعفران محصول تولید سال ۱۴۰۱ بر پایه استاندارد ملی ایران (شامل رشته‌ای بریده درجه یک ۶/۳۹ درصد، رشته‌ای بریده درجه دو ۲۲/۸۱ درصد، رشته‌ای بریده درجه سه ۲۶/۷۳ درصد، رشته‌ای درجه یک ۲۱/۳۲ درصد، رشته‌ای درجه دو ۱۹/۶۰ درصد، رشته‌ای درجه سه ۳/۱۰ درصد و زعفران دسته‌ای ۰/۰۵ درصد) است.

بر اساس اطلاعات اعلامی؛ محل تحویل این محصول، استان خراسان رضوی- شهرستان مشهد، بلوار سازمان آب، بعد از دفتر روزنامه خراسان، اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان مشهد بوده و محصول در بسته‌های نایلونی مخصوص پلمپ شده‌ی حداکثر ۵ (پنج) کیلوگرمی بسته بندی شده است که حداقل خرید مجاز ۱۰ کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

در آگهی این عرضه آمده است: خریدار قبل از خرید، مکلف به رویت کالا و کسب اطمینان از کیفیت آن هستند و درصورت عدم تحویل کالا حداکثر تا ۶ (شش) روز کاری پس از مهلت مجاز تحویل، خریدار مشمول پرداخت هزینه انبارداری معادل ۴۰ (چهل) ریال برای هر گرم کالای باقی مانده (روزانه) از موعد زمان تعیین شده خروج کالا خواهند بود وافت احتمالی کیفی ناشی از عدم خروج به موقع کالا نیز بر عهده خریدار خواهد بود.

آنالیز محصول عرضه شده نیز مطابق جدول شماره ۱ فیزیک و شیمیایی استاندارد ملی (۱-۲۵۹) است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان