Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا دادبود شهردار گرگان گفت : با توجه به اینکه وضعیت شهر گرگان از نظر شیوع بیماری کرونا، قرمز شده است برای حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع گسترده بیماری، ناگزیر از اعمال برخی محدودیت‌ها هستیم.

او گفت: بر همین اساس ورود به تفرجگاه‌ها، اماکن تفریحی و پارک‌های سطح شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است و از شهروندان می‌خواهیم این موارد را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار گرگان با اشاره به تعطیلی بازار هفتگی در کل استان افزود: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، بازار هفتگی گرگان که در روز‌های چهارشنبه و جمعه برپا می‌شد نیز تا برطرف شدن محدودیت از سوی ستاد، تعطیل است.

او ادامه داد: با توجه به الزامی شدن ماسک شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را هم رعایت کنند.

دادبود بیان داشت: با توجه به شرایطی که از اسفندماه در آن قرار گرفتیم و برای حفظ سلامت شهروندان، علاوه بر اقداماتی مانند ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی در محله‌های مختلف و غیره، تلاش کردیم با ارائه خدمات در بستر فضای مجازی، میزان تردد و حضور مردم را در شهرداری کاهش دهیم.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شهردار گرگان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز

آلودگی هوا در آبادان و خرمشهر آغاز شده و در حال حاضر به وضعیت ناسالم برای گروه های حساس تبدیل شده است.

بنا بر آخرین داده های سامانه پایش کیفی هوای کشور ، غلظت آلاینده ها در خرمشهر ۱۴۸ میکروگرم بر متر مکعب است و تنها با افژایش ۲ میکروگرمی به وضعیت قرمز خواهد رسید که برای تمام افراد ناسالم است.

از گروه های حساس و بیماران زمینه ای و سالمندان خواسته شده از خروج غیرضروری بپرهیزند و در صورت خروج از ماسک استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز