Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور خانواده شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال جوانان لوازم ورزشی، جام، مدال‌های و یادبودهای این ورزشکار شهید تحویل موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مراسم اهدا مدال، افتخارات و یادبودهای شهید بزرگوار مهدی رضایی مجد با حضور سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، مادر و برادر شهید و اعضای کمیسیون رسانه‌های کمیته ملی المپیک و محسن میر سرپرست موزه تحویل موزه ملی ورزش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیری ضمن تجلیل از شهدای ورزشکار بویژه شهید رضایی مجد گفت:‌ اختصاص غرفه‌هایی در موزه ملی ورزش به شهدای ورزشکار می‌تواند نقطه عطفی در موزه ملی ورزش ایران باشد.

رییس کمیته ملی المپیک ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری شهید مهدی رضایی مجد در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد:‌ این شهید بزرگوار با اینکه می‌توانست با حضور خود در تیم‌های فوتبال به افتخارات ورزشی خود اضافه کند اما با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل از خاک و سرزمین خود دفاع کرد و افتخارت خود را با کسب مدال با ارزش شهادت تکمیل کرد. 

در ادامه زهرا حاج علی‌ اکبری  مادر گرانقدر شهید ضمن بیان خصوصیات اخلاقی این شهید عزیز از مسئولان عالی ورزش بویژه صالحی رییس کمیته ملی المپیک در ارج نهادن به مقام شهدا قدردانی کرد و گفت: به داشتن چنین فرزندی که به مقام شهادت نائل آمد، افتخار می‌کنم. مهدی فوتبالیست خوبی بود که علاقه شدیدی به این رشته و ورزش داشت او اهل نماز و روزه بود و به خواندن نماز اول وقت توجه ویژه‌ای داشت. خوشحالم در کنار اینکه مادر شهید هستم خواهر شهید نیز می‌باشم.

مادر کاپیتان اسبق تیم ملی جوانان ایران مهدی خاطر نشان کرد:‌ چندین بار بعد از رفتن به مسابقات بین المللی با تیم ملی جوانان به جبهه اعزام شد و در آخرین بار به جای دایی شهید خود که از کودکی  با هم در یک خانه بزرگ شده بودند به منطقه شلمچه اعزام شد و 40 روز پس از شهادت برادرم در تاریخ دهم اسفند سال 65 یعنی روز ولادت خود در روز دهم اسفند ماه به شهادت رسید و به اولیا الله پیوست.

همچنین رضا برادر شهید مهدی رضایی مجد در این نشست از ریاست کمیته ملی المپیک به دلیل اختصاص غرفه‌هایی از شهدای ورزشکار از جمله شهید رضایی مجد در موزه ملی ورزش ایران در کنار قهرمانان و پهلوانان ورزش کشور و توجه به شهدای ورزشکار تشکر و قدردانی کرد.

صالحی امیری در پایان جلسه با اهدای لوح یادبود به مادر شهید مهدی رضایی مجد از راه اندازی غرفه شهدای ورزشکار در موزه ملی ورزش در روزهای آینده خبر داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک شهید مهدی رضایی مجد کمیته ملی المپیک موزه ملی ورزش شهدای ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان

مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان سیرجانی بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های نرماشیر و ماهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 رضا رضایی در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: توجه به ورزش و فعالیت‌های تربیت بدنی لازمه تربیت نسلی سالم و توانمند برای آینده کشور است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه حضور دانش آموزان و فرهنگیان در مسابقات ورزشی از رشد ۶۹ درصدی سرانه فضای ورزشی درون مدرسه‌ای مدارس استان در دو سال اخیر خبر داد.

رضایی با اشاره به ساخت و بهره برداری از بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس استان افزود: استفاده بهینه از فضای‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب طرح آزاد سازی فضای‌های ورزشی برای استفاده دانش آموزان و اولیای آنها رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امام علی علیه السلام مقتدا و الگوی ورزشکاران است، تاکید کرد: ورزشکاران باید منش پهلوانی را علاوه بر قهرمانی در دستور کار خود قرار دهند.

 رضایی با اشاره به شرکت دانش آموزان برگزیده این مسابقات در مسابقات کشوری دانش آموزان سراسر کشور بر آماده سازی این تیم‌ها برای حضور موفق در مسابقات کشوری تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • تحویل ۳ شیء تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل سه شی تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم