Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،رضا شیرین زاده در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است از تلاش های رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و افزود:در 3 ماه گذشته 58 هزارو 280 برگ بارنامه نیز صادر شده است. وی محصولات کشاورزی،سیمان،آب معدنی،انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت یاد شده عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:11 هزارو 400 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند. شیرین زاده خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته 782 هزارتن کالا جابجا و 58 هزارو 60 بارنامه نیز صادر شده است. وی گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم ،رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: استان اردبیل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اداره غله شوش براثر تصادف جاده ای درگذشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ شامگاه پنج شنبه ۹ فروردین۱۴۰۳ قدرت اله شاهی هزاروند بر اثر تصادف جاده ای در گذشت و دیگر سرنشین خودروی همراه وی، فرزندشان بود که حال عمومی او وخیم اعلام شده است و اکنون در یکی از بیمارستانهای شهرستان باغملک بستری می باشد.

محل این تصادف در جاده باغملک، از توابع استان خوزستان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889126

دیگر خبرها

  • نمایندگان با هوشیاری رئیس مجلس آینده را انتخاب کنند
  • ثبت ۷۰۰ هزار تردد ورودی و خروجی در استان اردبیل
  • اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل علیه زمین‌خواری در هیر شکایت کرد
  • رئیس اداره غله شوش براثر تصادف جاده ای درگذشت
  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • ارزیابی کالا و خدمات در اردبیل زیر ذره‌بین کارشناسان اداره کل استاندارد
  • رشد ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار
  • ریزش سنگ در جاده هراز