Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات دولت با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واگذاری ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های دولتی در تأدیه بدهی‌اش به سازمان تامین اجتماعی موافقت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد شریعتمداری»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت که با پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی صادر شد، بخشی از سهام دولت در ۹ شرکت مهم دولتی به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سازمان تامین اجتماعی متعهد است با اتکاء به این منابع جدید ظرف مدت کوتاهی طی ماه‌های آتی نسبت به اجرای طرح همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام فوری به عمل آورد. برچسب ها: وزارت کار ، تامین اجتماعی ، بدهی ، همسان سازی حقوق ، بازنشستگان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزارت کار تامین اجتماعی بدهی همسان سازی حقوق بازنشستگان کار و رفاه اجتماعی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

تسنیم نوشت: وی گفت:به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

کد خبر 840859 برچسب‌ها خبر مهم حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی

دیگر خبرها

  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد