Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مهاجم آث‌میلان گفت: من بازیکن، رییس و مربی میلان هستم اما تنها برای بازی کردن دستمزد می‌گیرم.

شب گذشته تیم فوتبال آث‌میلان در حالی که با ۲ گل از یوونتوس عقب بود، کامبک کرد و به پیروزی چهار بر دو دست یافت. «زلاتان ابراهیموویچ» در این دیدار با ثبت یک گل و یک پاس گل، نقش مهمی در پیروزی شیرین روسونری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم تنومند سوئدی بار دیگر در مصاحبه‌ای جالب و مغرورانه تصریح کرد: من بازیکن، مربی و رییس تیم هستم اما تنها برای بازی کردن دستمزد می‌گیرم.

وی افزود: اگر من از ابتدای فصل در میلان بودم قطعا اسکودتو را فتح می‌کردیم.

ابراهیموویچ در خصوص حضورش در میلان برای فصل آینده‌، تاکید کرد: خواهیم دید. هنوز یک ماه دیگر می‌توانیم از مسابقات لذت ببریم. اکنون شرایط عجیبی حکم فرماست که روی آن کنترلی ندارم. نمی‌دانم هواداران چه زمانی دوباره می‌توانند بازی مرا زنده و از نزدیک تماشا کنند. واقعا از حضور در میلان لذت می‌برم چون وقتی به آمریکا رفتم، در آن جا مصدوم شدم. می‌خواستم دوباره احساس زنده بودن داشته باشم.

وی ادامه داد: من پیر هستم و هیچ چیز پنهانی وجود ندارد. ۳۸ ساله شدم و فیزیک گذشته‌ام را ندارم و کارهایی که در ۲۰ سالگی می‌کردم را الان نمی توانم انجام دهم اما سن یک عدد است زیرا من تعادل خودم را حفظ کرده و برای میلان مفید هستم. به میلان نیامده ام که مترسک باشم، می خواهم به هم تیمی ها، باشگاه میلان و هوادارانش کمک کنم.

 

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب

یکی از خبر‌های تلخ این هفته درگذشت فرهاد چیذری، مربی بدنساز با سابقه فوتبال بود که علاوه بر حضور در تیم‌های مطرح، مربی شخصی بازیکنان هم بود.

فرهاد چیذری در لیگ دوازدهم در پرسپولیس به‌عنوان مربی بدنساز کار می‌کرد و عضوی از کادرفنی سرخپوشان بود.

حالا تصویری از تمرین آن زمان پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر منتشر شده که مرحوم فرهاد چیذری در حال تمرین دادن هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس است. آسمانی شدن هردوی آنها شوک بزرگی برای فوتبالی‌ها بود.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • اعتراف پیولی: رم با کیفیت‌تر میلان بود!
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • ساعت پخش زنده بازی رم و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • حمایت رییس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!