Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: با موافقت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ۳ مرکز نوآوری تخصصی در استان قزوین راه‌اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

مصطفی مافی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت:‌ مرکز نوآوری تخصصی فرهنگ و هنر، مرکز زیست‌فناوری گیاهان دارویی و مرکز نوآوری مهارتی در دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای شهید بابایی 3 مرکز نوآوری تخصصی هستند که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در شهر قزوین ایجاد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروپوزال نحوه تاسیس و راه‌اندازی این مراکز نوآوری ظرف یک ماه آینده آماده خواهد شد، گفت: قرار است این پروپوزال‌ها به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال شود و پس از بررسی کارشناسی و رفع معایب بخشی از اعتبار ساخت و توسعه آنها توسط معاونت یادشده تامین شود.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین حداقل بودجه لازم برای راه‌اندازی این 3 مرکز نوآوری تخصصی را 7 میلیارد تومان دانست و اضافه کرد: برای ساخت مرکز نوآوری تخصصی فرهنگ و هنر در سرای سعدالسلطنه به 3 میلیارد تومان، برای احداث مرکز زیست‌فناوری گیاهان دارویی در پارک علم و فناوری قزوین به 3 میلیارد تومان و برای ایجاد مرکز نوآوری مهارتی در دانشگاه شهیدبابایی به یک میلیارد تومان بودجه و اعتبار نیاز داریم.

مافی ادامه داد:‌ این مراکز نوآوری تخصصی به شرکت‌های و هسته‌های فناور پیش‌رشدی خدمات مشاوره برای ایجاد و توسعه کسب‌وکار می‌دهند تا این واحدهای پیش‌رشدی با استفاده از تسهیلاتی که پارک علم و فناوری در اختیار آنها می‌گذارد و کمک شتاب‌دهنده‌های کسب‌وکار استان بتوانند ایده‌های خود را به یک کسب‌وکار پایدار تبدیل کنند.

معاون رئیس‌جمهور: اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان با بودجه دولتی ایجاد نمی‌شود/ هنوز شرکت‌های دانش‌بنیان قدرتمند وارد بورس نشدندطهرانچی در گفت‌وگو با ‌تسنیم: رویکرد جدید دانشگاه‌‌ آزاد ‌در سراسر کشور به رفع مشکلات مردم تغییر یافتسامانه ارتباط صنعت و دانشگاه باید در استان قزوین ایجاد شود

وی با اشاره به حضور 120 شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری قزوین عنوان کرد: برای جبران خسارت‌های ناشی از بحران کرونا از ابتدای امسال تا امروز حدود یک میلیارد تومان به این شرکت‌ها تسهیلات دادیم که البته رقم بسیار کمی است و فقط توانستیم به 20 شرکت وام‌های بانکی 50 تا 60 میلیون تومان بدهیم.

انتهای پیام/ح

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین پارک علم و فناوری بیشتر بخوانید... طهرانچی در گفت‌وگو با ‌تسنیم: رویکرد جدید دانشگاه‌‌ آزاد ‌در سراسر کشور به رفع مشکلات مردم تغییر یافت معاون رئیس‌جمهور: اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان با بودجه دولتی ایجاد نمی‌شود/ هنوز شرکت‌های دانش‌بنیان قدرتمند وارد بورس نشدند سامانه ارتباط صنعت و دانشگاه باید در استان قزوین ایجاد شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین پارک علم و فناوری استانداری قزوین پارک علم و فناوری مرکز نوآوری تخصصی پارک علم و فناوری استان قزوین میلیارد تومان دانش بنیان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هم زمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس برگزار می شود. در این برنامه بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس می‌توانند با زیست بوم نوآوری و فناوری پارک فناوری پردیس آشنا شوند.

آشنایی با شرکت‌های پارک، حوزه‌ فعالیت و محصولات تولیدی آنها، بازدید از فازهای مختلف پارک، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پارک فناوری پردیس و موزه هوانوردی و آشنایی با مراکز عمومی و تخصصی ارائه دهنده خدمات در پارک از موارد تورهای بازدید نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ است.

تورها در ۲ بخش عمومی و دانشگاهی برنامه ریزی شده است که برنامه مجزایی برای گروه های دانشگاهی در نظر گرفته شده است.افراد یا گروه های متقاضی برای ثبت نام شرکت در این برنامه به عنوان متقاضی حضور در نمایشگاه اینوتکس در پایگاه ptptour.inotex.com ثبت نام کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با شماره ۰۲۱۷۶۲۵۱۰۶۵ تماس حاصل نمایند.

اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار و بیش از ۱۰ رویداد جانبی خواهد بود.

کد خبر 6080031 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فاز اول «شهرک فناوری» کرمانشاه امسال کلید می‌خورد
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • آمادگی مشهد برای راه اندازی شهرجهانی نوآوری و فناوری‌های صنایع فرهنگی کشور