Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:54:57 GMT

چرا زلاتان حین بازی به رونالدو خندید؟

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۴۴۶۲

چرا زلاتان حین بازی به رونالدو خندید؟

مهاجم میلان پس از باز کردن دروازه یوونتوس به ستاره پرتغالی خندید.

به گزارش مشرق، آث میلان بامداد چهارشنبه درس بزرگی به یوونتوس داد و شکست ۲ بر صفر را با پیروزی ۴ بر ۲ عوض کرد. ایبراهیموویچ یکی از گلزنان بود که پس از گل کردن ضربه پنالتی‌اش، به کریستیانو رونالدو خندید.  

بیشتر بخوانید:

زلاتان: من رئیس، مربی و بازیکن هستم

دلیل رفتار مهاجم میلان این بود که لحظاتی پس از اعلام پنالتی، رونالدو به شزنی گفت که تو زلاتان را می شناسی و می‌توانی ضربه‌اش را مهار کنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل نبود تماشاگر، ایبراهیموویچ صحبت‌های ستاره پرتغالی را شنید و به همین خاطر پس گلزنی به رونالدو نگاه کرد و خندید. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم زلاتان ایبراهیموویچ کریستیانو رونالدو فوتبال سری A ایتالیا آث میلان یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ۲-۱ اینتر مقابل میلان در ورزشگاه سن‌سیرو باعث شد که فاصله آنها با روسونری در رتبه دوم به ۱۷ امتیاز برسد و بدین ترتیب قهرمانی نراتزوری قطعی شود.

این بیستمین اسکودتوی اینتر است و آنها می‌توانند ستاره دوم را به پیراهن‌شان اضافه کنند، اما اینکه با شکست میلان در سن‌سیرو به‌دست آمد، باعث می‌شود خاص‌تر از یک قهرمانی عادی باشد.

پس از پایان بازی اینتری‌ها دست به شادی‌های قابل توجهی زدند. لائوتارو مارتینز و فدریکو دی‌مارکو به سختی خود را به سقف دروازه رساندند تا تور را به‌عنوان یادگاری بردارند.

سیمونه اینزاگی تصمیم گرفت خانواده‌اش را هم در قهرمانی سهیم کند و در همان ثانیه‌های ابتدایی پس از سوت پایان بازی، با آنها تماس تصویری برقرار کرد.

بازیکنان دیگر هم در دیگر قسمت‌های زمین با هواداران به شادی پرداختند و یکی از جالب‌ترین خوشحالی‌ها مربوط به مارکوس تورام بود که گل دوم اینتر در بازی امشب را هم به ثمر رساند.

او پرچم کرنر که لوگوی میلان بر روی آن نقش بسته بود را برداشت، سپس آن را با پیراهن اینتر پوشاند و به هوا برد، تا به شکلی ویژه و جنجالی قهرمانی بیستم را جشن بگیرد.

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی