Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-دبیر شواری نگهبان بر استفاده از ماسک و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا پایان اپیدمی کرونا تأکید کرد.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۱۸ تیر ۱۳۹۹) در ابتدای جلسه این شورا که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام است و از بدو تاسیس تا امروز که چهلمین سالروز تشکیل این نهاد است، موفقیت‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: شورای نگهبان تا جایی که توانسته وظایف شرعی، قانونی، اخلاقی و حتی پاسخگویی به مردم را به درستی انجام داده و تلاش می‌کنیم این وظایف‌مان را بهتر انجام دهیم.

آیت الله جنتی در ادامه با اشاره به رشد مبتلایان به ویروس کرونا، متذکر شد: اگرچه مشکل کرونا و همه‌گیری آن جهانی است، اما فراگیری مجدد آن در کشور نگران کننده است؛ انشا الله مردم توصیه‌های بهداشتی مسئولان از جمله استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند را با دقت لازم انجام دهند تا شاهد کنترل این بیماری باشیم.

لزوم رسیدگی به اقشار آسیب پذیر در شرایط کرونا

ایشان یکی از تبعات ویروس کرونا را در سطح جهان و ایران را متاثر کردن مسائل اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد و گفت: در کنار همه عوارض مخرب ویروس کرونا بر مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، معیشت مردم نیز دچار آسیب جدی شده است که مسئولان امر باید توجه ویژه به اقشار مستضعف جامعه داشته باشند.

دبیر شورای نگهبان افزود: البته در این بین، برخی گروهای جهادی و نهادهای انقلابی اقدامات خوبی را در راستای کمک به اقشار مستضعف از جمله توزیع اقلام ضروری داشته‌اند؛ این اقدامات لازم، اما کافی نیست و دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات اساسی‌تری در این خصوص انجام دهند.

آیت الله جنتی در خاتمه سخنان خود با اشاره به سالگرد فتنه ۷۸ خاطرنشان کرد::باید صمیمانه از مردم بابت خنثی سازی تمامی فتنه‌ها از جمله فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ تشکر کرد که با وجود همه مشکلات با دیانت، شجاعت و علاقه وافر به رهبری از نظام دفاع کردند؛ باید قدردان این مردم بود و مسئولان تمام تلاش خود را برای ادای وظایف خود انجام دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد شورای نگهبان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند

صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۶۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان و هزار و ۱۸۴ قلم لوازم ضروری به ارزش ۴ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه  هر سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین‌ لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است افزود: به طور میانگین ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۲۰ سری جهیزیه بین زوجین کم برخوردار در خراسان جنوبی

صباغیان بیان کرد: از ابتدای پارسال تاکنون، هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری به ارزش ۱۶ میلیارد تومان با مشارکت خیران و اعتبارات کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان تحت حمایت استان توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برای تحقق شعار سال، یک جهش برنامه ریزی میان دولت و ملت ضروری است
  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می‌شود
  • ۱۰ آقازاده پای میز محاکمه؛ از پسر آیت الله جنتی و فرزندان هاشمی رفسنجانی تا دختر آقای وزیر
  • پلمب ۲ مرکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه در سیب و سوران
  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • برای رضا خدا، گره از کار مردم باز کنید
  • توزیع ۳ هزار بسته معیتشی و ۱۰۰ سری جهیزیه
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی