Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@14:34:21 GMT

نیازمند نگاه ویژه مدیریت شهری هستیم

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۴۵۵۲

نیازمند نگاه ویژه مدیریت شهری هستیم

ولی به گفته «نادر جعفری اشلقی» دبیر شورایاری محله مقدم، هنوز در این محله اقدام چشمگیری انجام نشده و اهالی چشم‌انتظارند که به نیازهای شهری آنها هم توجه شود.

او می‌گوید: «هنگام تنظیم سند توسعه محله‌ها موارد متعددی به‌عنوان مطالبات مردمی از سوی شورایاران عنوان شده که بخشی از آنها عبارتند از: ساخت زیرگذر برای بازشدن مسیر دسترسی به ایستگاه مترو زمزم یا محله ثامن، لایروبی نهرهای خیابان‌های شهسوار شمالی و شهسوار جنوبی، جمع‌آوری پل قلعه مرغی، کانیو کردن نهر خیابان تشیع، توسعه فضای سبز و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»

جعفری به کمبود فضاهای فرهنگی در این محله اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: «سرای محله ظرفیتی است که می‌تواند تا اندازه‌ای این کمبود را جبران کند، اما بخشی از سرای محله برای استفاده تجاری به خشکشویی سپرده شده و در اداره‌سرا با مشکلاتی مانند تفکیک نشدن آب و برق‌سرا از خشکشویی روبه‌رو هستیم. این مسائل سبب می‌شود از این ظرفیت برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی محله به‌صورت بهینه استفاده نشود.»

کد خبر 528655 برچسب‌ها محله همشهری محله فضای سبز شورا یاری منطقه ۱۷

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محله همشهری محله فضای سبز شورا یاری منطقه ۱۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی خطیبی با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۵۰۰ واخد خوابگاه متاهلی را ساخته ایم افزود: نیاز ما در آموزش عالی با اعتبارات موجود تناسب نداره و نیازمند تصویب اعتبارات از سوی مجلس هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد