Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتلای چند بازیکن و کادر فنی استقلال به ویروس کرونا در رسانه‌های عربی بازتاب داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  باشگاه استقلال روز‌های سختی را تجربه می‌کند. ابتلای چند بازیکن و اعضای کادر فنی و پزشکی استقلال به ویروس کرونا باعث شد دیدار این تیم برابر پارس جنوبی در لیگ برتر به تعویق افتد و این احتمال وجود داشته باشد که حتی لیگ ایران هم لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسانه‌های عربی در مورد ابتلای بازیکنان استقلال به ویروس کرونا واکنش هایی نشان دادند.

البیان با تیتر« ۱۲ ابتلا به کرونا در تیم ایرانی» نوشت: طبق اعلام رسانه‌های ایرانی ۱۲ نفر از اعضای باشگاه استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این باعث شد دیدار استقلال برابر پارس جنوبی در لیگ ایران لغو شود.

نافذة العرب: «حمله کرونا به استقلال»

این سایت عربی هم با تیتر «حمله کرونا به استقلال» نوشت: طبق اعلام باشگاه استقلال ۱۱ بازیکن و یک پزشک این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این باعث شده شرایط تیم سخت شود.

روزنامه الشرق الاوسط عربستان نیز خبر ابتلای بازیکنان استقلال به ویروس کرونا را پوشش داد و روزنامه الرای قطر درباره خبر ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا نوشت: ۱۱ بازیکن استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ابتلای بازیکنان استقلال استقلال به ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که تقریبا اکثر مسابقات زنان در ورزش‌های تیمی به پایان رسیده است، در روزهای اخیر یکی از تیم‌های بسیار جوان از توابع استان شیراز، موفق شد با عملکردی خوب به لیگ برتر استان صعود کند و حالا آن‌ها درخواست حمایت برای حضور در لیگ برتر کشور را دارند. تیمی که به گفته سرمربی‌شان، 3 بازیکن 13 ساله دارد و کل بودجه فصل آن‌ها کمتر از 25 میلیون تومان بوده است!

سمانه منفرد، سرمربی این تیم در خصوص صعود به لیگ برتر استان فارس می‌گوید: مالک، مدیر و سرمربی این تیم خودم هستم. حمایت هیئت فوتبال شهرستان و شخص مهندس منوچهر نورایی باعث شد که بتوانیم در میان تیم‌های بسیار مدعی، ما آن تیمی باشیم که به لیگ برتر صعود کردیم.

منفرد در خصوص میانگین سنی بازیکنانش می‌گوید: 3 بازیکن 13 دارم و یک بازیکن 36 ساله! اختلاف سنی در تیم من به این شکل است و به هرکسی که ظرفیت دارد بها می‌دهیم. او ادامه داد: همه بازیکنانم به صورت رایگان بازی می‌کنند و اصلا قراردادی ندارند. فقط 3 بازیکن کمکی جذب کردیم که هر کدام 1 و نیم میلیون تومان از ما دریافتی داشتند. کل بودجه‌ای که برای صعود صرف کردیم بین 20 تا 25 میلیون تومان بوده است.

او در پایان می‌گوید: یک سال است این تیم را دارم و موفق شدیم به لیگ برتر صعود کنیم، حالا اگر باز هم از ما حمایت شود می‌توانیم به لیگ برتر کشور برویم و مطمئنم در آنجا هم موفق خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • محافظت‌کار: تیم‌های قوی‌تر از ذوب‌آهن را برده‌ایم
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند/ جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • مارکو: لیگ ایران به اندازه ۷ سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند | جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد