Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:39:41 GMT

آرتتا می‌خواهد سبایوس را در آرسنال نگه دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۴۶۴۱

آرتتا می‌خواهد سبایوس را در آرسنال نگه دارد

با درخشش برابر لستر، دنی سبایوس ثابت کرد چرا میکل آرتتا به شدت در تلاش است تا او در جمع توپچی‌ها بماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آرسنال در دیداری حساس برابر لسترسیتی به تساوی رضایت داد اما نکته مهم این دیدار، درخشش دوباره سبایوس بود.

آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس پس از بازی با تمجید از عملکرد سبایوس، گفت: "باید در رابطه با آینده سبایوس با رئال صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تأثیر بسیاری در بازی داشت و من مشتاق هستم تا او در تیم بماند. "

سبایوس در بازی برابر لستر ۶۸ لمس توپ به ثبت رساند که ۱۰ لمس بیش از هربازیکن دیگری در آرسنال بود. او همچنین بیشترین تعداد پاس و سانتر را نیز ارسال کرد.

نکته مثبت درباره عملکرد سبایوس، بازی تدافعی اوست. هافبک اسپانیایی رئال که به صورت قرضی در آرسنال توپ می‌زند، نه تنها در امور تهاجمی بسیار مؤثر است بلکه در کارهای دفاعی در کنار ژاکا به خوبی حاضر می‌شود.

جای تعجبی ندارد که بلافاصله پس از تعویض او بود که آرسنال گل تساوی را دریافت کرد و واردی موفق شد دروازه توپچی‌ها را باز کند. میکل آرتتا، سرمربی جوان قرمز پوشان لندنی در تلاش است تا سبایوس را در تیمش نگه دارد. توافق برای این اتفاق اگرچه ساده نیست، اما با توجه به ترافیک شدید بازیکن در پست میانی رئال، دور از انتظار نیست که زیدان با این درخواست آرسنال موافقت کند.

کد خبر 432657

منبع: ایمنا

کلیدواژه: میکل آرتتا آرسنال فوتبال اروپا نقل و انتقالات فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در دیداری حساس و تماشایی ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی بایرن مونیخ به میدان برود تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شود.

این دو تیم هفته گذشته در بازی رفت در ورزشگاه امارات به میزبانی آرسنال روبروی یکدیگر قرار گرفتند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رضایت دادند تا بازی برگشت از حساسیت خاص و بسیار زیادی برخوردار باشد.

ونگر در گفتگو با بین اسپورت درباره این بازی اظهار داشت:« بازی امشب آرسنال برابر بایرن مونیخ کاملا 50-50 است. بایرن اخیرا نشان داده است که در خانه در بوندسلیگا بسیار آسیب پذیر است و این موضوع مهمی برای آرسنال خواهد بود.

شاگردان توماس توخل در بازی مهمی برابر دورتموند در خانه شکست خوردند، بنابراین از اینکه بتوانند در خانه برابر حریف به پیروزی برسند ۱۰۰ مطمئن نخواهند بود. من همچنان فکر می‌کنم که آرسنال می‌تواند برابر بایرن به پیروزی برسد و به مرحله بعدی صعود کند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا این پیش‌بینی از عقلش است یا از قلبش گفت:« ترکیبی از هر دو.»

دیگر خبرها

  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است