Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان، هنوز از سوی فدراسیون فوتبال تایید نشده است. گویا بختیاری زاده گزینه پیشنهادی محصص و معینی در کمیته فنی بوده است.

اختصاصی طرفداری - در حالی که در آخرین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال، نام علیرضا منصوریان برای سرمربی گری تیم ملی جوانان مطرح شده بود، بعد از مخالفت منصوریان با این پیشنهاد، فریدون معینی و مرتضی محصص، سرمربی گری تیم ملی جوانان را به سهراب بختیاری زاده پیشنهاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، صبح امروز برخی منابع خبری از انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان خبر دادند. خبری که به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال تایید نشد. گویا مرتضی محصص و فریدون معینی این منصب را به سهراب بختیاری زاده پیشنهاد کرده اند و فعلا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، موافق این انتخاب نیست.

در راهروهای فدراسیون فوتبال این خبر به گوش می رسد که داخل کمیته فنی هم اختلاف نظر بر سر انتخاب سرمربی تیم ملی وجود دارد. عده ای معتقدند تیم ملی جوانان باید به یک مربی فعال در فوتبال پایه سپرده شود و یک مربی-معلم بالای سر جوانان قرار بگیرد. عده ای اما دنبال جذب یک سرمربی مطرح و صاحب نام برای این تیم هستند و معتقدند همین که دستیاران سرمربی تیم ملی جوانان به فوتبال پایه اشراف داشته باشند، کافی است. وسط این بحث و مجادله، گویا محصص و معینی برای آن که وقت از دست نرود سهراب بختیاری زاده را نامزد هدایت تیم ملی جوانان کرده اند و این نام را به رئیس و دبیر کل فدراسیون ارائه دادند.

طبق آخرین خبر رسیده، نه حیدر بهاروند و نه مهدی محمدنبی تا این لحظه حکم سرمربی گری سهراب بختیاری زاده را تایید نکرده اند و معتقدند این گزینه باید در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بررسی شود.

سهراب که مدتی در تیم امید دستیار کرانچار بود، چند هفته ای هم به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم دسته اولی استقلال خوزستان نشست. علاوه بر سهراب بختیاری زاده، چند گزینه دیگر که در میان شان نام یک مدرس فوتبال هم دیده می شود، برای هدایت تیم ملی جوانان مطرح شده اند. اولین گزینه پیشنهادی کمیته فنی برای این پست حمید استیلی بود اما سرمربی تیم ملی امید با این استدلال که هیچ شناختی از فوتبال جوانان ندارد و بهتر است یک مربی آشنا به فوتبال پایه در این منصب قرار بگیرد، سرمربی گری جوانان را رد کرد.

منتقدان سهراب بختیاری زاده مدعی هستند خبر سرمربی گری او در تیم ملی جوانان از کانال نزدیکانش منتشر شده تا فدراسیون فوتبال در عمل انجام شده قرار بگیرد و با پیشنهاد فریدون معینی و مرتضی محصص موافقت کند.

قبل از مطرح شدن نام سهراب و بعد از خودداری استیلی از قبول این سمت، نام هایی چون مهدی مهدوی کیا، الکس نوری و علیرضا منصوریان برای هدایت تیم ملی جوانان مطرح شده بود. گویا مهدی مهدوی کیا به دلیل قرارداد با باشگاه هامبورگ و البته به واسطه اختلاف نظر با تیم مدیریتی فدراسیون فوتبال، از همکاری با کمیته فنی عذر خواست، الکس نوری برای هدایت این تیم و هدایت همزمان تیم های نوجوانان و امید دستمزد سنگین طلب کرد و علیرضا منصوریان هم مدعی شد ترجیح می دهد فعلا در رده باشگاهی فعال باشد.

سیروس پورموسوی آخرین فردی بود که به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان روی نیمکت این تیم نشست. او در اعتراض به کمبودهای مالی و جانبی که مانع آماده سازی این تیم می شد از هدایت جوانان استعفا کرد. بعد از پورموسوی، نام امیرحسین پیروانی، سرمربی اسبق تیم ملی جوانان و اکبر محمدی برای ادامه کار شنیده می شد اما ناگهان رویکرد کمیته فنی و فدراسیون فوتبال تغییر کرد و گویا همچنان بحث و جدل بر سر انتخاب سرمربی تیمی که باید خیلی زود وارد رقابت های رسمی شود، ادامه دارد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی جوانان سهراب بختیاری زاده فدراسیون فوتبال عنوان سرمربی سرمربی گری کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد