Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بویری فرماندار هندیجان با اشاره به موافقت مسئولان وزارت نیرو با رهاسازی ۲۰ میلیون مترمکعب آب از سد کوثر گفت: رهاسازی آب به منظور مصرف شرب و کشت‌های مجاز این شهرستان انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه عملیات رهاسازی آب از سد مذکور از روز شنبه ۲۱ تیرماه آغاز می‌شود و تا یکم مردادماه و به مدت ۱۲ روز ادامه دارد، اظهار داشت: با این اقدام تنش آبی شهرستان رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بویری با اشاره به قرار گرفتن هندیجان در پایان مسیر انتقال آب رهاسازی شده از این سد، بیان کرد: برداشت بی رویه آب در بالا دست مشکلاتی را برای این شهرستان بوجود می‌آرود، به همین منظور رعایت حقابه اهالی و توزیع عادلانه آن از سوی شهرستان‌های بهبهان و امیدیه ضروری است.

فرماندار شهرستان هندیجان ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولان ارشد این شهرستان‌های بهبهان و امیدیه همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند و نسبت به انسداد انهار و کانال‌های عظیمی که در حوزه‌های استحفاظی این ۲ شهرستان و مسیر‌های بالادست وجود دارد همکاری و اقدام لازم را بعمل آورند.

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان تصریح کرد: از اهالی شهر‌ها و روستا‌های مجاور رودخانه زهره درخواست می‌شود در این مدت هنگام نزدیک شدن به حریم این رودخانه‌ها موارد و نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد وقوع اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم.

او در پایان از حمایت‌های غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، پیگیری‌های آقاجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همکاری سازمان آب و برق استان خوزستان در خصوص رهاسازی آب از سد کوثر با هدف بهبود کیفیت و کمیت آب شهرستان هندیجان تشکر کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهاسازی آب آب شرب تامین آب شرب رهاسازی آب آب از سد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان

سیدحسین موسوی مدیرآموزش وپرورش هندیجان گفت: جشن تکلیف فرشته های ۹ ساله شهرستان هندیجان با اجرای برنامه های متنوع و مفرح و به یاد ماندنی با زبان و اجرایی نو و جذاب برگزار گردید.

او افزود : معارف ناب دین اسلام را به زیبایی باید به نسل جدید منتقل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • نجات هفت نفر از اهالی کنارک که در سیل گرفتار شده بودند + فیلم
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت