Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار کردستان گفت: امروزه مرزبانی وظیفه بسیار مهم «تامین امنیت» همه جانبه نوار مرز را بر عهده داشته تا مردم در سایه امنیت در یک فضای امن و آرامی زندگی کرده و روزی خود را تامین کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، بهمن مرادنیا پیش‌از ظهر امروز در جریان بازدید اعضای شورای تامین استان از واحدهای مرزی با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مرزبانان در کنترل و پاسداری از مرزهای استان کردستان، اظهار داشت: حضور در میان مدافعان امنیت و مرزبانان غیور و با صلابت افتخار بزرگی بوده که امروز نصیب ما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امنیت امروز مرزهای کردستان را مرهون رشادت‌های شهیدان گرانقدر و مرزبانان دانست و گفت: مدافعان امنیت و مرزبانان در برابر دشمنان قسم‌خورده نظام مردانه ایستاده و مردم در سایه اقتدار این رزمندگان غیور ایران اسلامی در آرامش به سر می‌برند.

استاندار کردستان با اشاره به جایگاه پاسداری از مرزهای اسلام، خاطرنشان کرد: فضیلت مرزبانی از مرز و بوم این مملکت که آغشته به خون شهدای عزیز است، کمتر از فضیلت خدمات رزمندگان در زمان هشت سال دفاع مقدس نیست.

فرمانده مرزبانی کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: امنیت پایدار در مرزهای کردستان حاکم استآخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده در مرز میرجاوه / ‌رایزنی با آژانس امنیت ‌پاکستان برای انتقال مرزبانان به ایران

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروزه به‌عنوان پرچمدار و طرفدار واقعی اتحاد و همبستگی در جهان اسلام شناخته می‌شود، تصریح کرد: در این سرزمین اسلامی تمام ادیان و مذاهب با آرامش و در لوای یک پرچم از میهن، خاک و آبروی خود محافظت می‌کنند.

مرادنیا عنوان کرد: امروزه مرزبانی وظیفه بسیار مهم «تامین امنیت» همه جانبه نوار مرز را بر عهده داشته تا مردم در سایه امنیت در یک فضای امن و آرامی زندگی کرده و روزی خود را تامین کنند.

رئیس شورای تامین استان کردستان، تحقق امنیت واقعی و پایدار را در سایه تعامل مرزبانی و مرزنشینان دانست و یادآور شد: مرزبانی با تکیه بر مشارکت مردمی و استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی، امنیت و قانون‌گرایی را در مناطق مرزی بیش از پیش نهادینه خواهد کرد.

انتهای پیام/492/ش

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... گزارش وزیر اطلاعات از علل حادثه نظنز در کمیسیون امنیت ملی مجلس عراقچی: نباید اجازه دهیم آمریکا مجددا ایران را تهدید امنیتی معرفی کند سردار پاکپور: ‌‌لرزه بر اندام معاندان و گروهک‌‌های تروریستی‌‌ در مرزهای کشور می‌اندازیم / امنیت مرزهای جنوب‌شرق مطلوب است

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان موسی جهان بیکی پدر شهید در این دیدار گفت : شهادت فرزندم، را افتخار می دانم که نصیب ما شده است.

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا نیز در این دیدار گفت : شهید جواد جهان بیکی در نهایت شجاعت و مقاومت چند نفر از همرزمانش را نجات داد و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل گشت .

شهید جواد جهان بیکی شانزدهم فروردین امسال در حمله تروریستی جنوب شرق کشور در چابهار به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران