Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:58:30 GMT

درد چهل ساله کوچه پزشکان درمان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۴۶۷۳

درد چهل ساله کوچه پزشکان درمان شد

شهردار بجنورد از بازگشایی کوچه پزشکان شهرستان بجنورد خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزار برنا ؛ هادی زارعی از بازگشایی ملکی در کوچه دکتر حمکتی که از سال ۱۳۵۹ در طرح تفصیلی قرار داشت خبر داد و گفت:  گره ای از کلاف سردرگم ترافیک شهر بجنورد باز شد.

وی  افزود : ملک  مزبور به صورت دونبش بوده که باعث شده  کوچه دکتر حکمتی و شهید کریمی به عرض ۳ متر محدود    میگردد که این امر مشکلات ترددی بسیاری را  برای شهروندان گرامی ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بجنورد اظهار کرد: این ملک از سال ۱۳۵۹ در طرح تفصیلی برای بازگشایی و تعریض دو کوچه فوق قرار داشته که اکنون بعد  از گذشت بیش از ۴۰ سال با توافق مالکین  تملک و بازگشایی تعریض آن انجام شد .

زارعی خاطر نشان کرد:  با بازگشایی و تعریض این ملک دونبش معابر دکتر حکمتی و شهید کریمی از سه متری به ۱۲ متری تبدیل و راه ارتباطی  خیابان شریعتی جنوبی به طالقانی غربی تسهیل شده و قسمت دیگری نیز به محدوده پارکینگ فعلی الحاق می شود .

زارعی تاکید کرد :  این کوچه که به واسطه وجود مجتمع های متعدد پزشکی و پارکینگ عمومی ترافیک بالایی داشته ، با بازگشایی و تعریض آن ازاین پس شهروندان عزیز بجنوردی تردد ایمن و راحت تری را در این محدوده تجربه خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی شهرداری بجنورد هادی زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا گرمتر می‌شود

زارعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل های پیشیابی هواشناسی با فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان از سمت غرب تا روز پنجشنبه شاهد ناپایداری‌ها به صورت گاهی وزش باد و بارش پراکنده و رعد و برق هستیم.

او افزود: این ناپایداری‌ها سبب وزش باد شدید همراه رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ، برخورد صاعقه و وقوع رواناب در استان خواهد شد.

زارعی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سربیشه با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و طبس با بیشینه دمای ۳۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان بوده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت نوسانات دمایی در مرکز استان بین ۲۷ و ۱۱ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • هوا گرمتر می‌شود
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • رسوایی خون‌های آلوده در انگلیس؛ سوءاستفاده از کودکان به جای خوکچه‌های آزمایشگاهی