Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در نشست بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی و موسسات و بانک های عامل در اجرای فرآیند اعطای تسهیلات به واحدها و کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا بر لزوم بسیج امکانات برای اعطای تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا در استان تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز، حسین فلاح نژاد مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز در این نشست که به ریاست جهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل شد ضمن گزارشی از وضعیت استان در معرفی متقاضیان برای پرداخت تسهیلات کرونا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از واحد های تولیدی استان، 1252 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا به استان البرز اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: واحدهای کسب و کاری که در قالب کارفرمایی و خویش فرمایی دارای لیست بیمه بوده و در سال گذشته فعال بوده اند و همچنان فعال هستند با ثبت نام در سامانه کارا و طی مراحل تاییدشرایط و مشخصات آنان مشمول دریافت تسهیلات پیش‌بینی شده می شوند.
فلاح نژاد گفت: در استان البرز بانک‌های ملی، سپه، صادرات، تجارت، ملت، رفاه کارگران، پارسیان، انصار و موسسه اعتباری غیر بانکی ملل و کوثر مرکزی ، ملت ،کارآفرین ،شهر ،سینا،سامان ،پاسارگاد، آینده و اقتصاد نوین از جمله بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات حمایت از کرونا هستند.در ادامه جهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز نیز ضمن بررسی عملکرد دستگاه ها و موسسات و بانک ها عامل ؛ بر اطلاع رسانی هدفمند به جامعه هدف از سوی دستگاه های اجرایی وتسریع در پرداخت تسهیلات به افراد معرفی شده از سوی بانک های عامل تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در ادامه با تاکید بر بسیج امکانات استان در بخش اقتصادی برای رفع مشکل واحدهای آسیب دیده از کرونا خاطرنشان کرد: کمک به کسب وکارهای آسیب پذیر در کرونا در این شرایط برای حفظ ظرفیت های اشتغال از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضروری است دستگاه های اجرایی وبانک های مرتبط نسبت به جذب واعطای تسهیلات مذکور برای کمک به این بخش ها در اسرع وقت اقدام نمایند.
شایان ذکر است پس از شیوع کرونا در کشور، بسیاری از کسب و کارها تعطیل شدند و دولت مصمم شد تا با اعطای تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا از تعطیل شدن دایمی واحدها و بیکاری ناشی از این بیماری همه گیر جلوگیری و از فرصت‌های شغلی در کشور حمایت نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آسیب دیده از کرونا اعطای تسهیلات استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است

استاندار خراسان شمالی، گفت: فعال شدن صنایع راکد، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و تکمیل پروژه‌ها و بالاخره تحقق جهش تولید در استان نیازمند تسهیلات است و نقش بانک‌ها در این خصوص بسیار ویژه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به وضعیت راکد واحدهای تولیدی استان، اظهار داشت: فعال شدن صنایع راکد، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و تکمیل پروژه‌ها و بالاخره تحقق جهش تولید در استان نیازمند تسهیلات است و نقش بانک‌ها در این خصوص بسیار ویژه است.

استاندار خراسان شمالی ضمن تقدیر از عملکرد بانک‌ها در سال 1402 افزود: برخی صنایع و واحدهای تولیدی کوچک برای فعالیت، نیازمند حداقل تسهیلات هستند که در همین راستا باید بانک‌ها با ارائه تسهیلات نقش خو را در این امر مهم ایفا کنند.

وی در ادامه افزود: در ابتدای سال باید بانک‌های استان با کارشناسی و به صورت علمی سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند تا سطح توقع استان از اعتبارات کشوری و بانک مرکزی معلوم و گام‌های اساسی در راستای جهش تولید در استان برداشته شود.

در این نشست معاون اقتصادی استاندار به مواردی از اقدامات این کمیسیون در سال گذشته اشاره کرد و با اشاره به اینکه بانک‌ها بازوی اقتصادی دولت هستند، گفت: تعداد صنایع بزرگ استان  محدود هستند اما منابع همین صنایع نیز در استان متمرکز نیست که باید اعتماد این صنایع به بانک‌های استان و کمک آنها به منابع بانک های استان ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • بخش‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • آیتم‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • تاکید علمای یمن بر لزوم بسیج امت اسلام برای یاری غزه
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد