Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی برکنار شده تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: تاکنون ابلاغ رسمی به ما نشده است و من هم خبر جدایی‌ام را در رسانه‌ها شنیده‌ام.

به گزارش خبرورزشی، محمد نصرتی درباره بحث جدایی‌اش از تیم گل ریحان البرز اظهار داشت: تاکنون نه ابلاغی به ما شده است و نه چیز دیگری. ما هم مثل همه مردم این چیزها را در رسانه‌ها دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما که نمی‌دانیم مالکان باشگاه کجا هستند.

وی در مورد اینکه دوباره در تمرینات گل ریحان شرکت خواهد کرد، گفت: همان‌طور که گفتم هنوز به ما چیزی نگفته‌اند و فقط شب گذشته یک تماس تلفنی با من داشتند. چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است و من هم مثل شما این چیزها را در رسانه‌ها دیدم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ برتر نیز تصریح کرد: به‌هرحال پرسپولیس بازی‌هایش را برده و از آن طرف حریفانش نتیجه نگرفته‌اند. با این شرایط شانس تیم گل‌محمدی برای قهرمانی خیلی خیلی بیشتر شده است. شاید روی کاغذ همچنان تیم‌های دیگر برای قهرمانی امید داشته‌ باشند، اما شانس پرسپولیس بسیار بیشتر از دیگر تیم‌هاست.

نصرتی در مورد دلخوری بازیکنان پرسپولیس از مدیران این تیم و اینکه گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی نیز به دلیل اختلافات موجود در باشگاه تهدید به استعفا کرده است،‌ گفت: باید حق و حقوق بازیکنان را بدهند. این همه هزینه برای بازیکنان خارجی می‌شود، چرا پول این بازیکنان را نمی‌دهند؟! باشگاه پول دارد به فیفا و مربیان خارجی بدهد، پول ندارد به بازیکنان خودمان بدهد؟ این تیم بهترین نتایج را گرفته است و باید دستمزد بازیکنان و مربیانش را تمام و کمال پرداخت کنند.

وی در مورد شکایت گابریل کالدرون و حکم سنگین ۷۴۵ هزار دلاری فیفا علیه باشگاه پرسپولیس بیان کرد: من هم همین را می‌گویم. الان باید به خاطر حکم فیفا پول کالدرون را بدهند، اما به بازیکنان خودمان پول نمی‌دهند. بحث کالدرون هم به خاطر ضعف مدیران ماست. در رأس همه اینها باید وزیر ورزش به این مسائل ورود کند و ببیند برخی‌ها در این باشگاه‌ها چطور مدیریت می‌کنند. قبلاً‌ هم گفتم، من اگر مسئول بودم ۱۰ مدیر آلمانی به کشور می‌آوردم تا فوتبال ما را اداره کنند!

لینک کوتاه: asriran.com/0035de

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نصرتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی سابق بدنساز پرسپولیس درگذشت

 فرهاد چیذری مربی بدنساز فوتبال کشورمان که در زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه در کادر فنی پرسپولیس مشغول به فعالیت بود، به دلیل ایست قلبی درگذشت.

او دیروز در اثر سکته قلبی به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

چیذری در سال ۱۳۹۱ به‌عنوان بدنساز در پرسپولیس حضور داشت و سابقه فعالیت در تیم‌های نفت تهران، سیاه جامگان و سپیدرود را در کارنامه داشت.

باشگاه پرسپولیس این خبر را تایید کرد و فوت مربی سابق تیم فوتبال این باشگاه را تسلیت گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان نیز درگذشت این مربی را به خانواده  و جامعه فوتبال تسلیت می‌گوید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • مربی سابق بدنساز پرسپولیس درگذشت
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود