Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:16:48 GMT

ورود قهرمان کشتی جهان به عرصه مربیگری

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۴۷۵۶

ورود قهرمان کشتی جهان به عرصه مربیگری

مهدی تقوی بعد از خداحافظی از دنیای قهرمانی حالا در 33 سالگی می خواهد اولین تجربه مربیگری خود را پشت سر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تقوی، دارنده دو مدال طلای کشتی آزاد جهان در سال های 2009 و 2011 که با روی کار آمدن غلامرضا محمدی در سال 97 قصد داشت بار دیگر دوبنده تیم ملی را برتن کند، بعد از مدتی قید کشتی گرفتن را برای همیشه زد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا در شرایطی که این کشتی گیر مازندرانی فقط 33 سال دارد، می خواهد برای اولین بار به حوزه مربیگری ورود کند. با مذاکرات صورت گرفته، مهدی تقوی با یک تیم از استان مازندران در لیگ برتر کشتی سال 99 شرکت خواهد کرد.


تیم سایپا خزر مازندران قصد دارد برای نخستین بار وارد لیگ برتر شود و مهدی تقوی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده تا این قهرمان سابق خودش را وارد چالش جدیدی در کنار تشک کند.


با اینکه این روزها ثبت قرارداد کشتی گیران در سازمان لیگ کشتی در حال انجام است، همچنان وضعیت برگزاری لیگ کشتی مشخص نیست. اوج گرفتن دوباره کرونا، برگزاری این مسابقات را با تردیدهایی مواجه کرده، اما تیم ها فعلا با جذب کشتی گیر آماده حضور در لیگ می شوند.


به نظر می رسد تقوی با استفاده از ظرفیت کشتی مازندران طی روزهای آینده قرارداد تعدادی از کشتی گیران مازندرانی را در سازمان لیگ ثبت کند.

کشتی آزاد مهدی تقوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی آزاد مهدی تقوی مهدی تقوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس

تصویری جدید از سارا خادم الشریعه روی جلد یک مجله منتشر شده است.

طرفداری | تصویر سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی روی نسخه اسپانیایی وجله وگ آمریکا قرار گرفت.

سارا خادم الشریعه پس از کش و قوس‌های فراوان، تصمیم گرفت به اسپانیا مهاجرت کند و حالا تصویر شطرنج‌باز ایرانی، روی جلد یک مجله قرار گرفته است.

وُگ یک مجله ماهانه مد و سبک زندگی آمریکایی است که موضوعات زیادی از جمله مد، زیبایی، فرهنگ و زندگی را پوشش می‌دهد. وُگ ابتدا در سال ۱۸۹۲ در نیویورک سیتی به عنوان روزنامه هفتگی شروع به کار کرد، قبل از این که سال‌ها بعد به ماهنامه تبدیل شود. در حال حاضر، ۲۶ نسخه بین‌المللی از مجله وجود دارد.

تصویر سارا خادم الشریعه روی جلد نسخه اسپانیایی این مجله قرار گرفته است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • توضیحات اژه‌ای درباره ورود دوباره پلیس به حجاب؛ وظایف ذاتی و قانونی‌اش است | فیلم
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران