Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب بختیاری زاده، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز برای تیم ملی مقابل آنگولا گلزنی کرد، به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد.

فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان درصدد بودند تا حمید استیلی، علیرضا منصوریان و یا اکبر محمدی را به عنوان سرمربی این رده انتخاب کنند که آن‌ها پیشنهاد فدراسیون را رد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه سئول نشین‌ها به امیرحسین پیروانی و  ۲ مربی دیگر پیشنهاد دادند که آن‌ها نیز هدایت تیم جوانان را نپذیرفتند تا سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان انتخاب شود.

آخرین گزینه کمیته جوانان، سهراب بود که با فدراسیون به توافق رسید و قرار است به زودی اردو‌ها را برگزار کند. این مربی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های نفت امیدیه، نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان را داشته، امیدوار است همراه با تیم ملی جوانان به جام جهانی صعود کند.

بیشتر بخوانید

بختیاری زاده سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان شد

نخستین دستیار قطعی او در تیم جوانان، فرشاد بختیاری زاده است که در تیم ملی به عنوان مربی دروازه بان‌ها فعالیت می‌کند.  

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی درحالی از چند ماه دیگر قرار است آغاز کند که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات این تیم تعطیل بوده و به همین دلیل کادرفنی کار خیلی سختی دارد.

همچنین وضعیت مالی فدراسیون فوتبال نیز به شدت بد است و کمبود بازی‌های تدارکاتی و امکانات شاید سبب شود یوز‌های جوان نتوانند به جام جهانی برسند.

به هرحال برای صعود و کسب نتایج خوب، نیازمند یک معجزه است و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی جوانان بختیاری زاده جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا

در لیست مدیران میلان نام های زیادی به عنوان جانشین پیولی دیده می شود

طرفداری | دومنیکو تدسکو، سرمربی آلمانی-ایتالیایی تیم ملی بلژیک مورد توجه سران میلان قرار گرفته است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نتایج میلان در روزهای اخیر مقابل تیم های آاس رم و اینتر کام سران این باشگاه ایتالیایی را تلخ کرده و آنها در انتهای فصل با برکناری استفانو پیولی، مربی جدیدی را به عنوان سرمربی جدید روسونری استخدام می کنند. در این گزارش آمده دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک نیز به جمع گزینه های هدایت میلان اضافه شده زیرا از ویژگی های مدنظر مدیران روسونری مثل جوان بودن و داشتن تجربیات بین المللی برخوردار است. در روزهای اخیر نام های زیادی مثل ژاوی، توخل، فونسکا و لوپتگی برای حضور روی نیمکت دیاوُلو مطرح شده و باید دید در نهایت زلاتان ابراهیموویچ، دست راست مالک باشگاه با کدام گزینه به توافق می رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت