Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نوید محمدزاده در برنامه «کافه‌آپارات» درباره واکنش‌ها به فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش گفت: همیشه نظرات مثبت و منفی هست و ذات کار ما همین است. به نظرم خدا من را دوست دارد که هر کاری می‌کنم اینقدر راجع بهش حرف زده می‌شود.

وی افزود:من هیچ گِله‌ای ندارم چرا که نظر همه محترم است. فقط می‌خواهم بگویم که جهان سوم یعنی اینکه وقتی خارجی‌ها هر بازی و هر تبلیغی بکنند می‌گوییم به به؛ اما ما داخلی‌ها اجازه نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدزاده گفت:اگر من بازیگر جسوری باشم و به لحاظ فیزیکال بخواهم یک کار تازه انجام بدهم، می‌گویند نباید این کار را بکنی، ولی همان اتفاق را در فیلم‌های آن طرف ببینند می‌گویند دیدی چقدر بی‌نظیر بازی کرد! تبلیغات هم به همین شکل است. اگر جانی دپ تبلیغ می‌کند تاثیر می‌گذارد روی کار هنری‌اش، حتما این تبلیغات تاثیر بهتر در کار ما می‌گذارد. تا انتخاب‌های بهتر بکنیم و با خیال راحت و بدون دغدغه مالی کار کنیم.

بازیگر «متری شیش و نیم» ادامه داد:وقتی سنت بالا می‌رود باید حواست باشد که خودت را به هرجایی نفروشی. من کاری کردم که رابرت دنیرو هم انجام داده است. الان می‌گویند تو رو چه به دنیرو؟ جهان سوم یعنی همین! که ما هیچ وقت خودمان را قد آن‌ها نمی‌توانیم ببینیم. اجازه نمی‌دهند که ببینیم.

محمدزاده گفت:خیلی‌ها تبلیغ کردند، اما چرا فقط درباره من این حرف‌ها زده شد؟ این همه آدم دارند تبلیغات می‌کنند. همین عطر من را افراد دیگر هم بیرون دادند، هیچ حرفی زده نشد؛ این‌ها آدم را ناراحت می‌کند. کسانی که نقد می‌کنند تعریف هم بکنند. وقتی چند ماه پیش برای کار محمد مساوات اسمم را روی پوستر نزدیم تا بخاطر اسم من کار را نبینند و با ماسک رفتم نقش یک پیرزن آلمانی را بازی کردم و فقط چهار میلیون تومان دستمزد گرفتم، چرا درباره این صحبت نمی‌کنند؟ چرا فقط دنبال این هستیم که آدم‌ها را بکوبیم؟!

وی مطرح کرد: اگر رونالدو تبلیغ می‌کند به این معنی نیست که نمی‌تواند در زمین گل بزند. حتما در بازیگری اگر حواس و تمرکزم باشد می‌توانم اتفاقات بهتری را رقم بزنم. من از تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحالم و پای آن ایستاده ام. قطعا آدم‌ها من را با تبلیغاتم به یاد نمی‌آورند. چون من می‌دانم چه فیلم‌هایی را دارم بازی می‌کنم. حتما اگر تعریف شده از بازی من، اگر تبلیغ کردم نباید از تعریف‌شان پشیمان بشوند. می‌دانم «قورباغه» به بازار می‌آید و همچنین فیلم‌های دیگر و من می‌دانم مسیرم را دارم چجوری پیش می‌برم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نوید محمدزاده بازیگران سینما و تلویزیون ایران پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه سپاهان به حواشی در آستانه بازی با تراکتور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات فصل گذشته در دیدار پیش روی سپاهان مقابل تراکتوری‌ها در تبریز بازی نخواهیم کرد .
رضا فتاحی با بیان اینکه بازی سپاهان مقابل تراکتور بسیار حساس‌ خواهد بود گفت: رقابت حساس بین دو تیم‌، کیفیت این دو تیم خوب شهرستانی و اتفاقات فصل گذشته در جریان بازی، این مسابقه را به حساس‌ترین دیدار فصل تبدیل کرده است.

وی افزود: اتفاقات فصل گذشته تاسف‌برانگیز بود و متاسفانه در بازی برگشت ۲ تیم، اتفاقات عجیبی صورت گرفت که در نوع خود عجیب و تأسف‌برانگیز بود.

فتاحی گفت : در طول این مسابقه ۹۰ دقیقه لیزر در چشمان دروازه‌بان و سایر بازیکنان سپاهان بود ولی هیچ کس این موضوع را جدی نگرفت و سئوال من این است که دیگر باید چه اتفاقی بیافتد که برگزاری یک مسابقه متوقف شود؟.
وی افزود:امیدوار هستم با توجه به اهمیت دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور و مسائل مختلف پیرامون این بازی، از داوران باتجربه برای این مسابقه استفاده شود و از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم بهترین داور و نماینده را تعیین کنند؛ همچنین ناظر و نماینده ویژه برای این مسابقه مستقر شود تا اتفاقات بازی فصل گذشته تکرار نشود چراکه اتفاقات بازی فصل گذشته، روز تلخی را برای فوتبال ایران رقم زد.

 مدیر تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد:کمک داور ویدئویی نگرانی درباره داوری را رفع می کند و انتظار داریم در یکی از مهمترین بازی‌های سال که ۱۵ فروردین برگزار می‌شود، کمک داور ویدئویی پُرتابل در محل ورزشگاه یادگار امام تبریز مستقر شود و نگرانی تیم‌ها از بابت داوری در این بازی برطرف شود.

فتاحی افزود: متأسفانه در روزهای گذشته و در فضای مجازی هواداران باشگاه تراکتور، مسایلی در خصوص استفاده از حجم عظیم مواد دودزا مطرح کرده بودند که در صورت وقوع این اتفاق، انتظار برخورد لحظه‌ای، با این موضوع وجود دارد و در صورت بی‌توجهی نسبت به این موضوع، تا زمانی که فضای ورزشگاه مناسب برگزاری مسابقه نشود، درون زمین بازی نخواهیم رفت.

دیدار رفت ۲ تیم سپاهان و تراکتور فصل گذشته در شرایطی در اصفهان برگزار شد که با توجه به قوانین سازمان لیگ برای منع حضور تماشاگران، سپاهان نتوانست از حضور تماشاگران خود در بازی با تراکتور بهره‌مند شود اما با این وجود این تیم موفق شد با نتیجه چهار بر ۲ تراکتور را مغلوب کند.
تراکتور اما در بازی برگشت فصل گذشته در حضور پرشور تماشاگران تبریزی موفق شد با تک گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی، سپاهان صدرنشین را مغلوب کند تا فاصله امتیازی پرسپولیس با طلایی‌پوشام کمتر شود و در نهایت با باخت مقابل ملوان صدر را از دست بدهد و این باخت سپاهان در تبریز حواشی زیادی نیز داشت؛ این باشگاه به شدت به استفاده تماشاگران تراکتور از لیزر در طول بازی معترض بود.

دیدار رفت ۲ تیم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه سه بر یک به سود طلایی پوشان سپاهان به پایان رسید.
دیدار معوقه تراکتور و سپاهان از هفته شانزدهم لیگ برتر چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در تبریز برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • واکنش سپاهانی‌ها به مصاحبه مدیر تراکتور
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی در آستانه بازی با تراکتور
  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • پاسخ دستیار قلعه‌نویی به انتقادات جوانگرایی
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی به اخراج ۴۰ استاد: یکی فعالیت بایسته‌ای نداشت بازنشسته‌اش کردیم!
  • جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت | انتقادات بالا گرفت!
  • بهار با نوید «تکم چی» صفا دارد
  • ضرورت تبلیغ چهره به چهره معارف قرآن