Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@16:16:14 GMT

باغ رضوان ارومیه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۴۸۲۹

باغ رضوان ارومیه تعطیل شد

سخنگوی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در ارومیه، باغ رضوان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علی اصغر احمدزاده  سخنگوی شهرداری ارومیه با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در ارومیه، گفت: هر گونه تجمع در باغ رضوان ممنوع است و با آن برخورد می‌شود.

سخنگوی شهرداری ارومیه ادامه داد: با توجه به غسل و دفن اموات کرونایی در باغ رضوان و احتمال شیوع کرونا، مردم از هرگونه مراجعه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدزاده بیان کرد: در صورت وجود فوتی عادی، صرفا به اقوام درجه یک در حد ۴ نفر اجازه ورود به باغ رضوان داده می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه پنج شنبه‌ها اجازه فاتحه خوانی نیز داده نمی‌شود افزود: از مردم ارومیه خواهشمندیم به خاطر خانواده خود و مردم به باغ رضوان مراجعه نکنند و مراسم و فاتحه خوانی را از راه دور یا به صورت مجازی اجرا کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری ارومیه باغ رضوان ارومیه باغ رضوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی

تیم والیبال شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان که از سال ۱۳۹۸ فعالیت در لیگ برتر را شروع کرده است، در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و در سومین و چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و در سال ۱۴۰۲ به دنبال سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر والیبال ایران است.

شاگردان محمدرضا تندروان در شهداب یزد از ساعت ۱۹ امشب (چهارشنبه ۸ فروردین) در دومین دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ والیبال برتر کشور مقابل شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال به میدان خواهد رفت.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در شهرداری ارومیه که تیم طبیعت اسلامشهر را در پلی آف از گردونه مسابقات حذف کردند، حالا با روحیه مضاعف پا به این مرحله گذاشتند.

گفتنی است، اولین دیدار شهرداری ارومیه و شهداب یزد از چهارچوب این رقابت‌ها روز دوشنبه (ششم فروردین) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد که شهدابی‌ها در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا برای صعود به فینال تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.

در صورتی که شهداب پیروز این میدان باشد، شاهد جدال فولاد و شهداب برای کسب جام سی و هفتم لیگ برتر در فینال خواهیم بود.

باشگاه نیز طی اطاعیه‌ای از تمام یزدی‌های مقیم تهران خواست که در این دیدار حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد و ناظر این دیدار حساس باشند.

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • بازگشت رویایی: ارومیه هنوز زنده است
  • تراز دریاچه ارومیه ۵۰ سانتیمتر افزایش یافته است
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • افزایش ۵۰ سانتیمتری تراز دریاچه ارومیه
  • سخنگوی شهرداری تهران : مردم به شادی جمعی نیاز دارند | هر شب ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم روزه‌داران می‌ شود
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هر شب در تهران
  • قهرمان یک قدم تا فتح نیمه نهایی اول
  • ارومیه مدافع عنوان قهرمانی را سورپرایز کرد