Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، تست کرونای یکی از بازیکنان این تیم، مثبت از آب درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خداکرم ایزدپناه در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: سومین مرحله تست PCR از 40 عضو تیم (بازیکنان، کادر فنی، عوامل اجرایی و اداری) انجام شد که به‌جز یک نفر از بازیکنان، مابقی تست‌ها منفی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بازیکن مورد نظر تقریبا از 10 روز قبل علائم داشت که بلافاصله با تصمیم کادر پزشکی و قبل از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان، از تمرین تیمی جدا شد و با انجام تست‌های لازم به قرنطینه خانگی رفت. او اکنون دوران انتهایی قرنطینه خود را پشت سر می‌گذارد و با انجام تست مجدد و تایید سلامت، به تمرینات ملحق خواهد شد.

مسیگر: میشو بخشی از پولی را که از ما گرفت، بازمی‌گرداند

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: بازیکن مذکور در دو بازی اخیر در تمرینات و اردوی تیم حضور نداشته و خدا را شکر هم اکنون شرایط رو به بهبودی دارد. از کادر پزشکی تیم، هیئت پزشکی ورزشی استان و افسر کنترل سلامت این هیئت، تقدیر و تشکر می‌کنیم که به دقت، شرایط جسمانی و سلامت بازیکنان و کادر را زیر نظر دارند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ویروس کرونا تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بیشتر بخوانید... کریمیان: امیدواریم مقابل پرسپولیس آبرومندانه و در شأن شاهین بازی کنیم/ هیچ ارتباطی با میشو ندارم کریمیان سرمربی شاهین شهرداری بوشهر شد/ اضافه شدن یک مربی کروات به کادر فنی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ویروس کرونا تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر فوتبال ویروس کرونا تیم فوتبال شاهین بوشهر شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم

آفتاب‌‌نیوز :

حمید مطهری مربی جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم، دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند. بازی فردا یک شروع دوباره است و راه میان‌بری است که می‌توانیم جام کسب کنیم. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است، ما  دوست داریم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمش و برای او و همکارانش آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: از روز گذشته که به تیم اضافه شدم، در اولین جلسه تمرین همه چیز فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. تراکتور بازیکنان توانمندی‌ دارد و باید این را در چمن سبز هم نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب هواداران را راضی کنند. بازی‌ها را رصد کرده‌ام و امروز هم جلسه آخر آنالیزمان را برگزار می‌کنیم. ‌ بازیکنان ما باید خودشان را از هر لحاظ برای بازی فردا آماده کنند و سرشان را برای تیم پرطرفدار تراکتور بدهند.

مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به حضورش در کادرفنی تیم ملی عنوان کرد: ‌من مربی تیم ملی بودم، بنابراین تمام تیم‌ها را خوب رصد می‌کردم. شناخت خیلی خوبی از تیم دارم ولی باید این شناخت بهتر شود، باید  با برنامه کارمان را پیش ببریم تا نتایج درخور نام تراکتور باشد.

مطهری در واکنش به این موضوع که حضورش در تراکتور همزمان با روز تولدش بود، خاطرنشان کرد:  از اینکه همه چیز را ریزبینانه دنبال می‌کنید، ممنونم. من به ریاضیات و محاسبات علاقه دارم، اینکه حضورم در تراکتور مصادف با روز تولدم شده است، اتفاق خوبی بوده است. در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم. من از هواداران تراکتور می‌خواهم که بازی فردا با ذوب‌آهن را به شکل دیگری به آن نگاه کنند، چون برخلاف بازی‌های لیگ، فرصت جبرانی وجود ندارد.   همه ما به دنبال موفقیت تراکتور هستیم. من به عقب نگاه نمی‌کنم و نگاهم روبه‌جلو است و امیدوارم بهترین اتفاق برایمان بیفتد. باید ببریم که دل هواداران را شاد کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ‌ آیا یحیی گل‌محمدی دستورات تمرینی را به او می‌دهد، تصریح کرد: امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و اگر اجازه بدهید، بیشتر درباره این مسئله صحبت نکنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دلیل نتیجه نگرفتن تراکتور چیست؟ گفت: تمام تیم‌ها یکسری مشکلات و آیتم‌های مثبت و منفی دارند. مشکلات را می‌دانیم و سعی می‌کنیم در تمرینات ضعف‌هایمان را برطرف کنیم تا در اسرع وقت به تیم خوبی تبدیل شویم.

مطهری در ادامه افزود: من سال گذشته هم زمانی که شب تولدم به تیم ملی رفتم و با درخواست قلعه‌نویی به تیم ملی اضافه شدم و با افتخار کار کردم. من قبل از تراکتور هم دو پیشنهاد داشتم. اینکه به عنوان سرمربی یا دستیار اول کار کنم، اصلا برای من مهم نیست، فقط هدف من کمک به تراکتور است. من با بازیکنانی که در تیم می‌بینم می‌دانم که می‌توانیم عملکرد مثبتی داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که قلعه‌نویی با حضورش در این تیم مخالف نبود؟ گفت: در پیشنهادهای قبلی او مخالف بود اما برای حضورم در تراکتور، علی‌رغم تماسی که با قلعه‌نویی داشتم، متاسفانه نتوانستم با او صحبت کنم و کسب اجازه کنم.

وی در خصوص همکاری دوباره با بازیکنانی که پیش از این سابقه کار در پرسپولیس را با آنها داشته است، خاطرنشان کرد: ما یک تیم متحد هستیم و همه بچه‌ها برای ما ارزشمند هستند. با خیلی از بچه‌ها قبلا با هم همکاری می‌کردیم. همه بازیکنان توانمند هستند، ۲، ۳ بازیکن خارجی خوب داریم و همینطور جوانان ارزشمندی داریم و با آنها صحبت کردم که توانمندی‌شان را باید خیلی بیشتر نشان دهند. همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند و من این قول را می‌دهم که یک تیم متحد باشیم که مهم است.

مطهری در واکنش به این موضوع که بازیکنان بیشتری از تراکتور شایستگی حضور در تیم ملی را دارند، عنوان کرد: تیم ملی شرایط متفاوتی دارد، تراکتور بازیکنان توانمندی دارد ولی این حق را بدهید که کسانی که در تیم ملی کار می‌کنند سعی می‌کنند بهترین انتخاب را داشته باشند، علی‌رغم اینکه همیشه انتقاد بوده است ولی ما باید یاد بگیریم که به نظرات مربیان تیم ملی احترام بگذاریم. هیچ بحثی نیست شاید یک بازیکن شایسته هم از تیم ملی دور مانده باشد ولی این موضوع را نباید روی حساب موضوع خاصی گذاشت، سلیقه‌ای است.

مربی تیم فوتبال درباره طرح این موضوع که فلسفه فوتبالی کادر جدید تراکتور چگونه خواهد بود؟ تصریح کرد: فکر می‌کنم که عقبه و سابقه ما نشان می‌دهد که فلسفه فوتبالی ما چیست. یک فوتبال کلاسیک و خوب بازی کنیم البته این کار نیاز به زمین‌های خوب دارد که فوتبال مالکانه بازی کنیم. مهم این است که بتوانیم تراکتور را از این شرایطی که پیش آمده دور شویم و ممکن است یک مدتی از فلسفه‌تان هم دور شوید ولی مهم این است که شرایط را عوض کنیم و مطمئن هستیم که این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که برای بازی دوباره با ذوب‌آهن در جام حذفی، تمهیداتی اندیشیده شده که تیمش مجددا در تبریز مقابل حریف اصفهانی غافلگیر نشود؟ و اینکه آیا تیمش تمرین پنالتی هم برای بازی فردا کرده است؟ گفت: بله ما امروز یکی از آیتم‌های تمرینی‌مان همین پنالتی زدن است ولی ما سعی می‌کنیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم اما فوتبال است. تمهیداتی اندیشیدیم که تراکتور دچار اتفاقات دو هفته پیش نشود. تیم ذوب‌آهن قابل احترام است اما مهم این است که بتوانیم شرایط‌مان را عوض کنیم. من دیروز به تیم اضافه شدم و دوست دارم توقعات منطقی باشد، من وقتی مسئولیت قبول کردم پای همه چیز هستم. تجربه کار در تیم‌های بزرگ را دارم و ان‌شاءالله که اتفاقات خوبی رقم بخورد.

مطهری در خصوص اینکه تراکتور در زمان خمس، بازی‌ها را از جلو پرس می‌کرد، آیا تراکتور با کادرفنی جدید همین رویه را ادامه می‌دهد؟ عنوان کرد: اول اینکه ما باید یاد بگیریم به فلسفه مربیان احترام بگذاریم. هرکس فلسفه خودش را دارد، فوتبال آیتم‌های مختلفی دارد و شاید ما هم یک روزی «های پرس» بازی کنیم و بستگی به شرایط تیم و حریف دارد. باید با تجزیه و تحلیلی که از تیم حریف و تیم خودت داری استراتژی‌ات را تعیین می‌کنید و همه چیز به شرایط تیم خودمان و حریف دارد.

مربی تیم فوتبال تراکتور در پایان در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم غایبی نداریم فقط حسینی مصدوم هست ولی بقیه بچه‌ها به بازی رسیدند. گوستاوو هم رسیده است و باید بیشتر به او کمک کنیم تا شرایطش بهتر شود. همه بچه‌ها با انگیزه خوب آماده هستند و از هواداران می‌خواهیم که فردا بیایند و یک روز جدید را بسازیم. ما باید با همه وجودمان برای هواداران بجنگیم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟