Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: یارانه‌ای که وزارت ارشاد به مطبوعات داده متفاوت است، به برخی از نور چشمی ها یارانه چند صد میلیونی داده و یارانه برخی بسیار اندک است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 18 تیر) قوه مقننه، در تذکر شفاهی با استناد به اصول 31 و 20 قانون اساسی، اظهار داشت: امروز رئیس جمهور گفت اعتراف می کنم دولت در بخش مسکن دچار عقب ماندگی شده؛ شما که ادعا می کنید حقوقدان هستید، ای کاش اصل 31 قانون اساسی را دیده بودید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در آن جا دولت موظف است برای تامین مسکن مردم اقدام کند؛ سوال ما این است چرا اکنون طرح دقیق و عملیاتی را ارائه نکردید؟ منشأ عقب ماندگی چیست؟ آیا منشأ آن بی مهری به مسکن مهر نبود؟

وی در همین راستا خطاب به رئیس جمهور، گفت: . شما گفتید مسکن اجتماعی ایجاد می کنم، مسکن اجتماعی را در کشور نشان دهید. آیا حاضر هستید مقصر را به قوه قضائیه معرفی کنید؟

نماینده مردم محلات در مجلس در بخش دیگری از اظهارات خود خطاب به هیات رئیسه و رئیس جمهور، اظهار داشت: درخواست داریم لیست افرادی که ارز 4200 تومانی گرفتند منتشر و در اختیار نمایندگان قرار داده شود.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به اوج گیری شیوع ویروس کرونا، بیان داشت: سیاست های دولت در ایام اوج گیری کرونا چیست؟شورای شهر تهران برای عبور و مرور مردم چه اقدامی انجام داده است؟

نماینده محلات در مجلس از مجلس خواستار تعیین تکلیف وضعیت نهضتی ها و حق التدریسی ها شد و گفت: یارانه ای که وزارت ارشاد به مطبوعات داده متفاوت است به برخی از نورچشمی ها یارانه چند صد میلیونی داده و یارانه برخی بسیار اندک است. نیاز است هیات رئیسه دستور دهد لیست روزنامه هایی که یارانه گرفتند به مجلس ارائه شود.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب خدمات گرفتند

به گزارش قدس خراسان، علی شاهی روز شنبه به مناسبت هفته سلامت به خبرنگاران اظهار کرد: بر این اساس در سال ١۴٠٢ هر شهروند این شهرستان دست‌کم یک بار از خدمات مراکز جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت برخوردار شده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب تصریح کرد: طبق جداول ثبتی در مراکز خدمات جامع سلامت پارسال ۴٩ هزار و ۵٨۵ نفر برای معاینه مراجعه کرده و ٢٢ هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات پرستاری از جمله تزریقات و پانسمان استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت مبنی بر "نظام خدمات جامع و همگانی سلامت"، تاکید کرد: مراقبت‌های اولیه سلامت با محوریت نظام ارجاع و پزشک خانواده و به کارگیری تیم سلامت و پزشکان عمومی و خانواده در حوزه سلامت و حتی مناطق روستایی و محروم نشان دهنده اهمیت بهداشت به عنوان یک حق اساسی برای همگان است.

شاهی با تاکید بر مراقبت از مادران باردار، تصریح کرد: ارائه خدمات به مادران باردار یکی از اولویت‌های مهم در بخش بهداشت است و در این مدت بیش از هشت هزار خدمت مامایی به مادران باردار داده شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب به فعالیت کارشناسان تغذیه و سلامت روان در حوزه سلامت اشاره و بیان کرد: سال گذشته در مجموع بیش از سه هزار خدمت مشاوره تغذیه و بیش از ۲ هزار خدمت سلامت روان به جمعیت زیر پوشش در این شهرستان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بهورزان و مراقبان سلامت نیز پارسال افزون بر ۳۵۰ هزار مراقبت را انجام داده اند، گفت: مراقبت بیماری واگیر و غیرواگیر، سلامت خانواده و جمعیت، سلامت محیط و کار، بهداشت دهان و دندان و سلامت روان، مراقبت دوران بارداری، واکسیناسیون و مراقبت های بهداشتی و آموزش در سطح یک ارائه خدمت توسط بهورزان و مراقبان سلامت به شهروندان است.

دیگر خبرها

  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند
  • ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب خدمات گرفتند