Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@07:02:47 GMT

مهلت برگزاری مجامع شرکت‌ها تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۵۰۳۳

مهلت برگزاری مجامع شرکت‌ها تمدید شد

به گزارش اقتصادآنلاین؛ ابلاغ مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا درخصوص افزایش مهلت برگزاری مجامع عمومی شرکت‌های سهامی عام صورت گرفت.

متن ابلاغیه: به استحضار به استحضار می‌رساند، مطابق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت تعیین شده در قوانین و مقررات ناظر بر تشکیل مجمع عمومی شرکت‌های سهامی عام که تا پایان تیرماه 1399 باید مجامع خود را برگزار نمایند، به مدت دو ماه تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین دارندگان سهام عدالت (روش غیرمستقیم) بخوانند! وضعیت معاملات صندوق واسطه‌گری مالی یکم/ «دارا یکم» چه محدوده قیمتی خرید و فروش را شاهد است؟ توصیه وزیر اقتصاد به سرمایه گذاران بورس بازخورد انتشار نامه پژوهشگران مالی و اقتصادی در جلسه ستاد اقتصادی دولت فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه مجمع عمومی بورس مجامع شرکت های بورسی شرکت های سهامی عام قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!

گروه اقتصاد و درآمد: با وجود محدودیت نوسان قیمت سهم ها برای سومین روز متوالی، شاخصهای بازار سهام امروز ریزش داشتند. وضعیت معاملات به گونه ای پیش رفت که 86 نماد صف خرید داشتند و 291 نماد با صف فروش مواجه بودند.

به گزارش جماران، روز گذشته با وجود حواشی زیاد همه بازارها، بورس توانست از مسیر نزولی فاصله بگیرد اما سبز پوشی بازار بیش از یک روز دوام نیاورد و امروز برخلاف روز گذشته که حقیقی ها خریداران عمده بازار بودند، هیجان فروش بر این بخش از بازار غالب بود و  در همین حال، بیشتر شاهد خرید از سوی حقوقی های بازار بودیم. گویی همچنان نااطمینانی ها و ترس مالی بر احوال اقتصادی سهام داران خرد سایه دارد و امروز شاهد ریزش شاخص ها بودیم.

شاخص کل بورس تهران امروز نسبت به روز قبل 0.23 درصد کاهش یافت و با افت 4هزار و 999 واحدی به سطح 220190836 واحد رسید. شاخص کل هم وزن بورس هم با کاهش 2 هزار و 833 واحدی مواجه بود.

امروز تنها لیدرهای گروه فلزات به صف خرید رسیدند و نمادهای «فملی» و «فولاد» بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند.

نمادهای «فملی» و «فولاد» رشد در شاخص بازار ایجاد کردند و نمادهای «شستا»، «فارس»، «وبملت»، «وامید» و «شبندر» هم اثر منفی بر شاخص داشتند.

       

دیگر خبرها

  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • ایجاد و احیای ۳۱ هزار شغل در یزد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • احیای ۳۱ هزار شغل در یزد
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا