Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شجاعی، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، به عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های استان انتخاب شد.

به گزارش قدس آنلاین، رضا شجاعی، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، به عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های استان انتخاب شد.

پیش از این مسعود مهدی زاده مقدم ریاست شرکت شهرک‌های استان را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ مراسم تودیع و معارفه هم اکنون در شرکت شهرک‌ها در حال برگزاری است.

لازم به یادآوری است؛ چندی پیش ۹ تن از مسؤولان شهرک صنعتی توس به دلیل آنچه که رانت و پولشویی سازمان یافته خوانده می‌شد، دستگیر شده بودند که هنوز در این خصوص خبرهای تکمیلی اعلام نشده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان صمت خراسان رضوی شرکت شهرک های استان رضا شجاعی شرکت شهرک های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است

به گزارش قدس خراسان، مجتبی خیام نیکویی صبح امروز در بازدید از  مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی طرق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاهد تحول چشمگیر در شتاب بخشی در تشکیل هسته های فناور در واحدهای دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی در خراسان رضوی هستیم.

وی افزود: حقیقتا اگر بخواهیم بخش کشاورزی را به مفهوم واقعی کلمه متحول و به امنیت غذایی پایدار دست پیدا کنیم مهمترین مولفه حمایت از شرکت های دانش بنیان است.

خیام نکویی ضمن تشریح رشد شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی تصریح کرد: ما پیش بینی ۱۰۰شرکت در دهکده های فناوری و نوآوری را کرده ایم که یکی از دهکده های فعال از نظر فعالیت خراسان رضوی است و امروز شاهد رونمایی از دستاوردهای شرکت های

انش بنیان بودیم که  تحول چشمگیری در کل کشور از نظر تجهیزات، ماشین آلات کشاورزی،کود و سم و سایر محصولاتی که باعث افزایش تولید در بخش کشاورزی می شود، ایجاد  می کند.

معاون وزیر کشاورزی تاکید کرد: آنچه امروز برای ما مهم بود و پایلوت آن را به شکل وسیع مشاهده شد  تولید نان کامل بود. استان خراسان رضوی ظرفیت اینکه پایلوت تولید نان کامل را در مدت زمان کوتاهی فراگیر کند دارد و امیدواریم تا پایان سال آینده شاهد این باشیم خراسان رضوی قسمت اعظم نانوایی های آن نان کامل تولید می کند.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور نان کامل را موثر در سلامت مردم دانست و گفت: اگر تولید و استفاده از  نان کامل را با همکاری بخش خصوصی تبدیل  فرهنگ غالب کنیم گام اساسی در سلامت مردم برداشته ایم و اگر مردم ما در سبد غذایی شان این نان  قرار بگیرد بسیاری از بیماری ها  در بین مردم از بین خواهند رفت.

این خبر در حال بروز رسانی است ...

طاهره فجرداودلی

دیگر خبرها

  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود