Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@21:32:23 GMT

مدیر بازسازی مسجدالاقصی بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۵۰۵۳

مدیر بازسازی مسجدالاقصی بازداشت شد

منابع خبری از بازداشت مدیر کمیته بازسازی مسجدالأقصی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 خبرگزاری فلسطینی السند امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی بسام الحلاق مدیر کمیته بازسازی مسجدالاقصی را در داخل این مسجد بازداشت کردند.

طبق این گزارش، بازداشت الحلاق همزمان با یورش نظامیان صهیونیست و هتک حرمت به مسجدالأقصی به همراه پلیس اسرائیل صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صهیونیست‌ها به هر بهانه‌ای مانع بازسازی مسجدالاقصی و بخش‌های مختلف آن می‌شوند. به نظر می‌رسد چنین بازداشت‌هایی رابطه مستقیمی با پروژه‌های صهیونیستی برای احیای (هیکل) معبد سلیمان داشته باشند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان

به گزارش قدس آنلاین، ۱۹۵ روز از جنگ در غزه می‌گذرد و ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به کشتار زنان و کودکان و غیرنظامیان ادامه می‌دهد، حتی آوارگانی که برای در امان ماندن از حملات به رفح پناه برده‌اند نیز هدف جنگنده‌ها و پهپادها قرار می‌گیرند.

حملات صهیونیست‌ها علی‌رغم محکومیت افکار عمومی جهانی، تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار شهید و مجروح به جا گذاشته است که ۷۰ درصدشان زنان و کودکان هستند. در این میان با خروج نظامیان صهیونیستی از شهر خان یونس، روزانه دهها پیکر شهدا از زیر آوار ساختمان‌ها بیرون کشیده می‌شود. پیش‌بینی می‌شود اجساد حدود هشت هزار شهید همچنان زیر آوارها مانده باشد.

۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه

منابع خبری فلسطینی از شهادت ۸ نفر از جمله ۵ کودک و یک زن در حمله هوایی به محل زندگی آوارگان در نزدیکی شهر رفح خبر دادند. چند نفر نیز زخمی شده‌اند.

محل زندگی این افراد شامل یک اتاق واقع در یک زمین کشاورزی در نزدیکی قبرستان الشرقیه رفح بود که به کلی ویران شده است.

بمباران دو خانه، یکی در غزه یکی در رفح

جنگنده‌های ارتش صهیونیستی خانه‌ای در محله «التفاح» در شرق غزه و در اطراف مسجد «المحطه» را هدف قرار دادند. یک خانه نیز در اردوگاه «یبنا» در شهر رفح هدف حمله هوایی اشغالگران قرار گرفت.

نمایی از زیان هنگفت اقتصادی تل آویو در پی جنگ غزه

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که کابینه رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون مجبور به فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه شده است که یک رکورد محسوب می‌شود.

حمله فسفری رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

ارتش اشغالگر صهیونیستی با استفاده از فسفر سفید اطراف روستای «الخیام» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

حزب‌الله نظامیان صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی که برای انتقال خودروی نظامی منهدم شده در روز گذشته، وارد منطقه مرزی شده بودند را هدف قرار داده است. در این حمله تعدادی از نظامیان رژیم اشغالگر کشته وز خمی شدند.

حزب‌الله روز گذشته این خودروی نظامی را در نقطه مرزی شهرک «المطله» مورد هدف قرار داده بود.

بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر جنجالی خود با اشاره به کمبود فضای زندان‌ها و بازداشتگاه‌های رژیم به دلیل کثرت افراد زندانی و بازداشت شده، خواستار اجرای حکم اعدام برای مجرمان امنیتی (فلسطینی‌ها) شد.

پیکر  ۱۱ شهید از خرابه‌های خان‌یونس بیرون کشیده شد

سازمان امدادرسانی غزه خبر داد که امدادگران پیکر ۱۱ شهید را از مناطق مختلف شهر غزه از زیر آوار ساختمان‌ها بیرون کشیده‌اند. این سازمان اعلام کرد که با خروج نظامیان اسرائیلی از خان یونس به کار آواربرداری و تفحص پیکر شهدا ادامه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست‌ از سوی بلینکن
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • صهیونیست‌ها ۳ هزار فلسطینی را از غزه ربودند
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند