Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@16:03:05 GMT

بازگشت دوباره نظرمحمدی به رایکا (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۵۰۶۵

نظرمحمدی برای دومین مرتبه به رایکا بازگشته و باید تیمش را برای فرار از منطقه سقوط راهنمایی کند.

به گزارش "ورزش سه"،  رحمان رضایی طی 4 بازی که پس از استعفای علی نظرمحمدی هدایت تیم را برعهده گرفته بود، 7 امتیاز کسب کرد که برای یک تیم در رده پایین جدول رده بندی امتیاز بدی محسوب نمی شود ولی به دلیل اینکه امکانات این تیم را در حد مناسبی ارزیابی نکرد، به صورت یکطرفه فسخ قرارداد کرد و از این تیم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا یک روز پس از استعفای رحمان رضایی بار دیگر مدیران باشگاه رایکا به سراغ علی نظرمحمدی رفته اند که با دلخوری نیز استعفای خود را در دوره قبلی داده بود و حالا کار سختی در بازی های باقی مانده پیش رو دارد.

 


رایکا با 27 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ یک قرار داد و نظرمحمدی باید برای فرار از سقوط تیمش را رد بازی های آینده رهبری کند. 


گفتنی است در ابتدای فصل نیز هادی شکوری مربی رایکا بود و حالا این تیم بابلی سومین سرمربی را طی یک فصل تجربه می کند.

 

رایکا بابل علی نظر محمدی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رایکا بابل علی نظر محمدی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!

تیم ملی فوتبال ایران در سالیان گذشته با حضور مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله زهردار بود و حریفان را به دردسر می‌انداخت، اما طی سه ماه گذشته یک بازیکن جدید هم به این جمع اضافه شده که درخشش او پشت سر این دو مهاجم در گل‌ها و طراحی حملات ایران موثر بوده است.

مهدی قایدی با وجود اینکه ماه‌ها از تیم ملی دور بود، بخاطر عملکرد درخشان در لیگ برتر امارات توانست خودنمایی کند و با تاثیرگذاری در بیشتر بازی‌های این فصل اتحاد کلباء در فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد و در فیفا دی اخیر هم در دو دیدارِ مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ بازی کند.

ستاره ریزنقش تیم ملی در دو دیدار ابتدایی در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ موفق به گلزنی شد و پس از آن هم در دو مسابقه برابر امارات و سوریه در ترکیب حضور تاثیرگذاری داشت، اما بعد از غیبت در سه بازی پیاپی، دیشب دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی برگشت و گلزنی کرد.

مهدی قایدی پس از نیمکت نشینی مقابل ژاپن و قطر در جام ملت‌ها و حضور تعویضی در مسابقه رفت برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ که یک پاس گل داد، شب گذشته در بازی برگشت در عشق‌آباد هم دوباره مثمر ثمر ظاهر شد و گل سه امتیازی زد.

قایدی که پس از جام ملت‌های آسیا در رقابت‌های باشگاهی دو گل به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و پنالتی گرفته بود، با حضور تعویضی برابر ترکمنستان در نخستین بازی سال موثر ظاهر شد و شب گذشته هم مقابل ترکمن‌ها یک گل تماشایی زد.

بدون تردید عملکرد قایدی در جام ملت‌های آسیا و دو دیدار گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان و البته نمایشی که در رقابت‌های باشگاهی داشته، می‌تواند او را تبدیل به مهره ثابت تیم ملی در کنار مهدی طارمی و سردار آزمون کند.

مهدی قایدی نخستین بازی خود برای تیم ملی ایران زیر نظر قلعه‌نویی را در دیدار تدارکاتی مقابل افغانستان با حضور تعویضی در زمین انجام داد و پس از آن هم در فینال تورنمنت کافا برابر ازبکستان جزء نفرات اصلی بود، اما پس از درخششی که در دو مسابقه دوستانه قبل از جام ملت‌های آسیا مقابل اندونزی و بورکینافاسو داشت و دبل کرد، در رقابت‌های ۲۰۲۳ قطر به ترکیب رسید و شرایط خوب خود را ادامه داد.

این ستاره ریزنقش تیم ملی که حالا مثل طارمی و آزمون در فیفا دی مشغول درخشش است، در فصل جاری لیگ برتر امارات هم ۱۶ بار به میدان رفته و در هشت مسابقه گلزنی کرده، دو پاس گل داده که آمار جالب توجهی برای این بازیکن سابق استقلال به حساب می‌آید.

قایدی در دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ۱۰ بازی انجام داده که در نیمی از این مسابقات گلزنی کرده و پاس گل هم داده تا نوید یک ستاره دیگر در فاز هجومی تیم ملی را بدهد.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • خوشه طلایی پس از جدایی خسرو حیدری دوباره سرخپوش شد!
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس