Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سهامداران سهام عدالت در روز‌های ششم تا سیزدهم خرداد ماه فرصت داشتند که از طریق مراجعه حضوری یا ثبت درخواست اینترنتی (در بعضی از بانک‌ها از طریق برنامه‌های موبایلی) درخواست فروش ۳۰ درصد از سهام خود را ثبت کنند، این درخواست به این صورت بود که سهامدار به بانک اجازه می‌داد که همه ۳۰ درصد را بفروشد و نمی‌توانست درصد کمتری یا سهم خاصی را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نحوه دیگر فروش سهام عدالت که در حال حاضر نیز در جریان است، سهامدار می‌تواند به کارگزاری بانکی که شماره شبا حساب خود را در سامانه سازمان خصوصی‌سازی ثبت کرده است مراجعه کند یا از طریق سامانه معاملات سهام عدالت در کارگزاری‌های غیربانکی اقدام کند. در این روش سهامدار می‌تواند سهم و تعداد آن را انتخاب کند، ولی مجموع آن نباید بیشتر از ۳۰ درصد سهام باشد.

در خصوص گروه دوم روند ثبت درخواست، فروش و واریز ادامه دارد، اما در خصوص کسانی که در بازه زمانی ششم تا سیزدهم خرداد ماه درخواست فروش ۳۰ درصد را ثبت کرده‌اند برخی از کارگزاری‌های بانکی که مسئولیت اصلی را برعهده دارند می‌گویند تمام سهام را فروخته‌ایم و پول آن را به حساب مشتریان واریز کرده‌ایم.

بانک صادرات

در جدیدترین اظهارات مهدی کباری، مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات به تجارت‌نیوز گفت: ما پول سهام عدالت بیش از ۹۵ درصد از سهامداران را واریز کرده‌ایم و ممکن است در این بین برای تعدادی سهامداران به علت نقص اطلاعاتی مثل شماره ملی، حساب و شبا پرداختی نشده است. حتی برای تعداد زیادی از کسانی که بعد از ۱۳ خرداد نیز درخواست فروش خود را به کارگزاری داده‌اند سهامشان را فروختیم و پول آن را واریز کردیم.

وی به مشتریان بانک صادرات توصیه کرد: هر سهامداری که پول سهام خود را دریافت نکرده است به بانک مراجعه کند و علت عدم واریز را بپرسند که در صورت نقص در اطلاعات آن را تصحیح کنند.

بانک رفاه

فردین آقابزرگی، مدیر عامل کارگزاری بانک رفاه نیز مدعی است که درخواست‌های فروشی که به بانک رفاه داده شده انجام شده و اگر سهامداری وجه آن را دریافت نکرده است به این دو دلیلمغایرت اطلاعات حساب و درخواست مکرر برای فروش برمی‌گردد.

آقابزرگی در خصوص کسانی که در بازه زمانی ششم تا سیزدهم خرداد ماه درخواست فروش ۳۰ درصد از سهام خود را داده‌اند، عنوان کرد: درخواست‌های که در بازه زمانی ششم تا سیزدهم خرداد ماه به بانک رفاه شده، به فروش رفته و وجوه آن واریز شده است. کسانی که در خواست خود را در تاریخ‌های ذکر شده ثبت کرده‌اند، اما پول آن را دریافت نکرده‌اند به دو علتی که گفته شد یعنی مغایرت در اطلاعات حساب و ثبت درخواست مکرر برمی‌گردد.

وی نیز به مشتریان خود پیشنهاد کرد که در صورت تاخیر در واریز پول سهام خود می‌تواند به بانک مراجعه و اطلاعات حساب خود را بررسی کنند که شاید درست باشد، چون ممکن است حساب برخی از آن‌ها راکد باشد.
بیشتر بخوانید: چرا منابع حاصل از فروش سهام عدالت واریز نشده است؟بانک کشاورزی

مدیر عملیات اوراق بهادار کارگزاری بانک کشاورزی گفت: سهام عدالت سهامدارانی که در روز‌های ششم تا دهم خرداد درخواست خود را ثبت کرده‌اند فروخته شده و این افراد پول سهام خود را به صورت کامل دریافت کرده‌اند.

بانک سپه

مدیرعامل کارگزاری بانک سپه از واریز تدریجی مبالغ خبر داده است.

بانک ملی

مدیر معاملات کارگزاری بانک ملی نیز وعده داده است که، پول همه کسانی که برای فروش سهام عدالت به بانک ملی مراجعه کرده‌اند نهایتا تا پایان هفته جاری واریز و پرونده فروش سهام عدالت در این بانک بسته می‌شود.

در کنار بانک‌ها کارگزاری‌ها نیز در امر فروش سهام عدالت فعال بودند و به نظر می‌رسد کارگزاری‌های آگاه، مفید و فارابی تعداد درخواست فروش بیشتری را نسبت به دیگر کارگزاری‌ها دارند.

کارگزاری آکاه

محمدرضا سرافراز، مدیرعامل کارگزاری آگاه گفت: ما توانستیم تنها یک نوبت سهام عدالت مشتریانی که از طریق کارگزاری ما ثبت درخواست کرده‌اند را بفروشیم و بعد از آن فروشی انجام نشده است. در روز ۱۸ خرداد ماه اولین فروش را انجام دادیم و پس از دریافت لیست سهامداران که حدود ۴۹ هزار نفر بودند وجه آن را در روز چهارم تیر ماه واریز کردیم که پول حدود ۴۰ نفر از آن‌ها به علت نقص در اطلاعات حساب برگشت خورد. همکاران من در حال تماس با این حدود ۴۰ نفر هستند تا شماره حساب و شبا صحیح را دریافت و پول سهامشان را واریز کنند.

سامانه سعدی

سامانه سعدی نیز که سامانه معاملات سهام عدالت در کارگزاری فارابی است با استقبال بسیاری از سهامداران مواجه شد و مدیرعامل این کارگزاری در این خصوص گفت: به صورت روزانه حدود دو هزار نفر از طریق سامانه سعدی درخواست فروش خود را ثبت می‌کنند.

رحمان بابازاده، مدیر عامل کارگزاری فارابی نیز مدعی است: فروش و واریز پول سهام عدالت در سامانه سعدی یک فرایند مستمری است و از روز‌های آینده فرایند فروش و واریز پول سهام عدالت مشتریان به صورت روزانه خواهد شد.

همچنین به گفته وی، در پنج نوبت پول سهام واریز شده است که آخرین واریزی آن نیز چهارشنبه هفته گذشته انجام شد، همچنین حدود ۱۰ میلیارد تومان معادل درصد از همه سفارشات متقاضیان، فروخته شده و آماده واریز است. منبع: تجارت نیوز لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سهام عدالت فروش سهام عدالت فروش سهام عدالت پول سهام عدالت کارگزاری بانک سهام عدالت اطلاعات حساب درخواست فروش ثبت درخواست کارگزاری ها سهام خود ثبت کرده ۳۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید

رویداد ConFEAS 2024 در روزهای ۳۱ فروردین و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۲۰۰ شرکت‌کننده از نهادهای مالی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در ازبکستان برگزار شد. در این رویداد بیش از ۴۰ سخنران نظرات خود را در مورد ۹ موضوع حول محور «نقش زیرساخت‌های بازار و واسطه‌ها در اقتصاد» به اشتراک گذاشتند.

در رویداد ConFEAS 2024 که با اهدای جایزه لیگ قهرمانان (FEAS Champions League Award 2024) و جشن ۳۰ سالگی بورس ازبکستان همراه بود، کارگزاری مفید موفق شد در بخش بازارهای سهام نشان طلا را به دست آورد. همچنین کارگزاری مفید در بخش صندوق‌های درآمد ثابت در جایگاه سوم قرار گرفت و نشان برنز کسب کرد.

هدف از برگزاری لیگ بورس‌های اروپایی و آسیایی، شناسایی و معرفی بازارهای بورس محلی در کشورهای اوراسیا است. بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) در سال ۱۹۹۵ توسط بازارهای بورس ۱۲ کشور تأسیس شد و اکنون ۴۴ مؤسسه تجاری، انجمن معامله‌گران و فدراسیون منطقه‌ای از ۲۹ کشور در آن عضویت دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انتخاب کارگزاری مفید به عنوان کارگزار اول در لیگ بورس‌های اروپایی و آسیایی کارگزاری مفید به دو مدال نقره لیگ قهرمانان فیاس رسید

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟