Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، فرزاد جهان‌بین را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، فرزاد جهان‌بین را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حکم  طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر فرزاد جهان‌بین

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به استعفای برادر ارجمندم حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر کلانتری و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی مدیران واحد‌های دانشگاهی در امر تربیت و ایفای وظیفه دانشگاه در اصلاح محیط و تأکید بر خلاقیت‌های فردی و مدیریت اسلامی، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و اعتلای دانشگاه براساس محور‌های ذیل اهتمام ورزید:

۱. توسعه فضای معنویت و اخلاق و سبک زندگی اسلامی براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

۲. گسترش فضای انقلابی و اهتمام در اجرای راهبرد‌های تربیتی و فرهنگی سند دانشگاه اسلامی

۳. افزایش روحیه خودباوری و شکوفایی خلاقیت‌ها و استعداد‌های دانشجویی

۴. مشارکت فعال و مؤثر در ارتقای علمی دانشگاه

۵. تلاش و اهتمام در حفظ کیان دانشگاه آزاد اسلامی

۶. استفاده از ظرفیت حداکثری اعضای هیأت علمی در فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

۷. قوی شدن در فضای مجازی و بهره‌گیری مفید و اثربخش از آن

۸. ارتباط برادرانه با آحاد دانشجویان و توسعه و ساماندهی فعالیت جمعی دانشجویان

۹. تقویت همکاری نظام‌مند و هدف‌دار با سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی داخل و خارج از دانشگاه

۱۰. توجه به ظرفیت اجتماعی و اثرگذاری عمومی در عرصه فرهنگی کشور

ضمناً با توجه به مأموریت‌های جدید محوله، مدیریت عالی بر ایسکانیوز به عنوان بستر فعالیت‌های دانشجویی در فضای مجازی و اختیارات مدیریتی رئیس دانشگاه در حوزه امور شاهد و ایثارگران نیز به آن معاونت واگذار می‌شود.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی طهرانچی جهانبین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی معاونت فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور

به گژارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد فاطمی نماینده منتخب مردم بابل در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تبریک و افتخار از حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروز کشور به لحاظ نظامی و دستاورد‌های علمی، پژوهشی و اختراعات نخبگان و تولیدات محصولات علمی در مجامع بین‌المللی دارای اقتدار و صاحب نفوذ است.

وی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و خواهان رفاه اجتماعی و معیشتی هستند. دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت مدیران جهادی به جامعه کمک کرد. لازم است از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در پویایی و شکوفایی این مملکت استفاده بهینه کرد.

نماینده منتخب بابل به رشادت‌ها و ایثار ملت در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم و حرم اشاره کرد و گفت: مردم همیشه پای نظام و انقلاب و رهبری ایستادند. شهداء دارای کرامت هستند مهمترین اهداف و فعالیت مسئولان در راستای منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم و دانشگاهیان است.

فاطمی بیان کرد: الگو پذیری از سیره حضرت علی(ع) و در فعالیت‌های اجرایی کشور بسیار حائز اهمیت بوده و رعایت این سیره می‌تواند نگین درخشان حکمرانی باشد. احقاق حق حقوق شهروندی برای معیشت مردم یک تکلیف است.

وی عنوان کرد: شهرستان بابل یکی از مهم‌ترین مراکز علمی و فرهنگی بوده و از ظرفیت علمی بالایی برخوردار است. در ایجاد و گسترش رشته‌های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بابل تلاش کرده و به اتفاق همکاران مجلس از حقوق شهروندی کارکنان و هیئت علمی دفاع و برای ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی بابل و دانشگاه و مراکز آموزشی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استادان دانشگاه عنصر مهمی برای حل مشکلات فرهنگی هستند
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود