Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اعلام کرد: در پی افزایش آمار اموات کرونایی و عدم رعایت هشدارهای بهداشت و سلامت توسط گروهی از شهروندان، وادی رحمت تبریز در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریزٰ فرخ جلالی با گلایه از برخی شهروندان نسبت به عدم رعایت اصول بهداشت و سلامت در وادی رحمت تبریز اظهار داشت: با وجود هشدارهای مکرر و توصیه اکید برای حضور حداقلی مردم در مراسمات تشییع و تدفین، برخی از شهروندان با عدم رعایت موارد بهداشتی، سلامت دیگران را هم به خطر می اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر عدم لزوم مراجعه به ساختمان های اداری سازمان آرامستان های شهرداری تبریز برای امورات متفرقه گفت: وادی رحمت به دلیل تدفین متوفیان کرونا و نیز ازدحام ناشی از حضور شهروندان در مراسمات تشییع و تدفین حتی برای اموات غیرکرونایی، به منطقه پرخطر و مستعد شیوع کرونا تبدیل شده است.

جلالی با اشاره به افزایش مجدد آمار متوفیان کرونایی، خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد ازدحام و احتمال عدم رعایت فاصله اجتماعی در آرامستان های سطح شهر، از شهروندان خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور در این اماکن خودداری نمایند.
 
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با بیان اینکه به دلیل رعایت حال خانواده های معزا، اقدامات ما به هشدارهای لسانی و توصیه و بنر محدود شده است گفت: درپی شیوع مجدد ویروس کویید۱۹ و افزایش متوفیان کرونایی، محدودیت‌های حضور در وادی رحمت تبریز دوباره برقرار شده اما برخی از شهروندان به این موارد توجهی ندارند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اظهار داشت: باتوجه به تاکید نهادهای ذیربط بر ممنوعیت تجمعات، برگزاری هرگونه مراسمات ترحیم و یادمان در سطح آرامستان های تبریز ممنوع بوده و حضور در آیین تشییع و تدفین اموات نیز فقط برای جمع محدودی از بستگان درجه یک امکانپذیر خواهد بود.
 
فرخ جلالی شرط حضور محدود بستگان درجه یک در نماز میت، تشییع و تدفین را استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد و گفت: عوامل حراست و ماموران پلیس از حضور افرادی که هشدارهای بهداشتی را رعایت نکرده و جان دیگر شهروندان را به خطر اندازند، ممانعت خواهند کرد.

وی با تاکید بر حفظ سلامت پرسنل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز نیز گفت: علاوه بر تامین لوازم حفاظتی، آزمایشات دوره ای تست کرونا برای تمام پرسنل انجام می گیرد.

 

انتهای پیام/60001
 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز سلامت بهداشت وضعیت هشدار فارس تبریز خبرگزاری فارس ماسک آرمستان حراست پلیس کرونا ویروس سازمان آرامستان های شهرداری تبریز وادی رحمت تبریز تشییع و تدفین عدم رعایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در صورت دریافت کرایه تاکسی بالاتر از نرخ مصوب سال ۱۴۰۳، با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.

قاسم طالبی با اشاره به ابلاغ نرخ کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت : با توجه به ابلاغ نرخ کرایه سال ۱۴۰۳، کلیه رانندگان ملزم به دریافت کرایه طبق نرخ ابلاغی هستند.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، در صورت دریافت کرایه بالاتر از نرخ مصوب با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع  صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه به‌منظور رفاه حال تاکسیرانان و مسافرین و مشکل در تهیه پول خُرد، رانندگان در اسرع وقت نسبت به تهیه و استفاده از دستگاه کارت‌خوان اقدام کنند، ابراز کرد: در این خصوص طبق هماهنگی به‌عمل‌آمده با بانک رفاه کارگران استان، شرایط بسیار مناسبی به مدت محدود جهت دریافت دستگاه کارت‌خوان (پوز سیار) فراهم‌شده است.

طالبی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به محدودیت زمانی هرچه سریع‌تر جهت دریافت فرم‌های مربوطه به سازمان تاکسیرانی، طبقه زیرزمین، اتاق ۶ مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی تاکسی‌ها موظف به رعایت نرخ کرایه مصوب و الصاق برچسب نرخ در معرض دید مسافرین هستند، تصریح کرد: با اخذ هرگونه کرایه اضافی به‌شدت برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه دریافت کرایه اضافی می‌توانند مراتب را به همکاران ما مستقر در سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ با ذکر شماره پلاک و یا کد تاکسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد