Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور هماهنگی استانداری تهران از تخصیص ۴۰۰ هکتار از اراضی شهر پرند برای احداث مسکن ملی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد تقی زاده در تشریح اختصاص اراضی شهر پرند برای مسکن ملی گفت: پیشنهاد الحاق ۲۰۰ هکتار از اراضی خارج از شهر پرند و الحاق آن به اراضی داخل حریم پرند برای عملیاتی شدن طرح  مسکن ملی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در هر نقطه از شهرستانهای استان تهران که امکان تخصیص زمین برای اجرای طرح مسکن ملی وجود داشته باشد از این ظرفیت بهره می‌گیریم و پیش تر در شهرهای صفادشت و پردیس هم بخشی از اراضی خارج بافت به داخل حریم این دوشهر الحاق شده بود.


وی ادامه داد: برای ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز در شرق استان تهران و همچنین حفظ مناطق و جاذبه‌های گردشگری در منطقه شرق استان تهران به ویژه دو شهرستان دماوند و فیروزکوه طرح ویژه ساماندهی کالبدی و فضایی  و توسعه محور مواصلاتی  شرق استان تهیه شد که به دلیل مقیاس بالای درنظر گرفته شده در این طرح کار برای بررسی بیشتر به مشاور ارجاع داده شد.


تقی زاده تاکید کرد: در حال حاضر ساخت و سازهای غیر مجاز در شرق استان ۸ درصد کل اراضی کشاورزی را شامل می شود و با اجرای طرح مذکور تلاش داریم تا ساخت و سازهای غیرمجاز را به حداقل برسانیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح مسکن ملی استانداري تهران شرق استان شهر پرند مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه به هیچ عنوان امتیازهای اراضی نهضت ملی مسکن و یا طرح جوانی جمعیت قابل انتقال و یا فروش نیست و متقاضیان در این طرح ها به پیامک و یا تماس های که با آنها گرفته می شوند توجه کنند گفت: امتیاز اراضی طرح جوانی جمعیت هم مانند نهضت ملی مسکن قابل خرید وفروش و یاانتقال به افراد دیگر نیست.

وی بیان کرد: در طی چند وقت اخیر شاهد مراجعاتی از سوی مردم و متقاضیان هستیم که برخی از افراد و دلالان و سوداگران در قالب طرح حمایتی مسکن اقدام به شیادی و کلاهبرداری از این افراد کرده اند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران تاکید کرد: متقاضیان از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند.

جنتی یادآور شد:  متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و برحسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنها تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه کنند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت